سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

ساخت درب سرداب مقدس امام زمان (عج) در خرم آباد

درب سرداب مقدس امام زمان (عج) در خرم آباد ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ مسئول عتبات عالیات لرستان گفت: با مشارکت مردم ولایی و خیرین لرستان درب سرداب مقدس امام زمان(عج) برای نصب در حرم امام حسن عسگری(ع) در خرم آباد ساخته خواهد شد.
آقای حقی پور افزود: پس از دایر شدن کارگاه ساخت این درب در خرم آباد، انتظار می رود مردم ولایی استان لرستان مانند گذشته، ازفرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند و آن را به عنوان باقیات الصالحات و یادگاری ارزشمند از عشق مردم لرستان به اهل بیت عصمت و طهارت در صفحه تاریخ حک کنند.
وی با بیان اینکه جنس این در از چوب ساج و مزین به روکش طلا، نقره و مس خواهد بود گفت: کسانی که قصد دارند در این کارخیر مشارکت کنند می توانند به جای کمک نقدی، طلا و نقره ومس اهداء کنند.
حقی پور افزود: در جلسه ای که در این هفته با مشارکت استانداری در محل دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان تشکیل خواهد شد محل کارگاه تعیین می شود و به تدریج هنرمندان سازنده این درب نیز انتخاب می شوند.
وی اعتبار مورد نیاز برای ساخت این درب را 800 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ از محل کمک های مردمی تامین می شود که ستادهای بازسازی عتبات عالیات و دفاتر امام جمعه در مرکز استان و شهرستان ها، به صورت حضوری پذیرای هدایا و نذورات مردمی هستند./س
 

برچسب ها: ساخت ، درب سرداب ، مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.