سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد:

نقش ویژه‌برنامه افطار شبکه آموزش در ارتقای فرهنگی و معنوی جامعه

"حقیقت‌پور" با اشاره به ویژه‌برنامه افطار شبکه آموزش سیما گفت: حضور شعرا، ادبا و افراد اندیشمنددر برنامه، می‌تواند در ارتقای آموزه‌های فرهنگی و معنوی تأثیرات عمیق و ماندگاری در جامعه داشته باشد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما؛ منصور حقیقت‌پورنماینده مردم اردبیل با تقدیر از ویژه‌برنامه «خدا با من است» که در زمان افطار از  شبکه آموزش سیما پخش می شود، گفت: هر جنبه‌ای از فضای روحانی لحظات افطار رامی‌توان مورد استفاده قرار داد که مردم از آن‌ها بهره ببرند.

وی افزود: از جنبه‌های خانوادگی، عاطفی و هنری و ادبی می‌توان در ماه رمضان بهره گرفت و این رویکردها تأثیرات فرهنگی و معنوی خاصی در خانواده‌ها دارد.

نماینده مردم اردبیل با اشاره به برنامه «خدا با من است» که در زمان افطار از شبکه آموزش پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: شعرا و ادبا و افراد اندیشمند می‌توانند در ارتقای آموزه‌های فرهنگی و معنوی تأثیرات عمیق و ماندگاری در جامعه داشته باشند.

حقیقت‌پور همچنین در مورد حضور شاعران و اهالی طنز در ویژه‌برنامه افطار شبکه آموزش گفت: حضور شعرا و طنزپردازان نیز می‌تواند فضای خاصی را به این روزها ببخشد چرا فضای رمضان می‌تواند از نمک طنز هم استفاده کند، البته چنین برنامه‌هایی اقتضائات خودش را هم دارد.
 
 
 انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.