سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در استان آذربایجان غربی صورت گرفت

کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر در شهرستان چایپاره

کلنگ ساخت یک باب مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر در شهرستان چایپاره به زمین زده شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، از استان آذربایجان غربی،  فریبرز اسمعیل زاده مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی در آیین کلنگ زنی یک مدرسه 6 کلاسه در شهرستان چایپاره که در محل مساکن مهر شهرستان چایپاره ساخته خواهد شد؛ اظهار داشت: خیرین استان امسال تعهد کرده اند برای احداث مدارس جدید در استان بیش از 320 میلیارد ریال به آموزش و پرورش کمک کنند و این مدرسه یکی از همین مدارس و از تعهدات خیرین استان است .

وی گفت: این مدرسه 6 کلاسه در زمینی به مساحت 1554 متر مربع و زیر بنای 330 متر مربع در مدت 3 ماه یعنی تا آخر مهر ماه امسال ساخته خواهد شد و با اتمام آن علاوه بر اینکه دانش آموزان مقطع ابتدایی مساکن مهر از رفتن به مدارس شهری و تحمیل هزینه های سنگین به خانواده ها جلو گیری خواهد شد امکان تحصیل بیش از 150 دانش آموز در فضای آموزشی بهتر فراهم خواهد شد .

به گفته مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی برای احداث و اتمام این مدرسه این خیر بیش از 2 میلیارد ریال هزینه خواهد کرد .

گفتنی است؛ خیرین مدرسه ساز شهرستان چایپاره ظرف دو سال گذشته دو مدرسه 3 و 5 کلاسه را با مشارکت 50 درصدی ساخته و دو مدرسه 5 و 6 کلاسه جدید را با مشارکت 50 درصدی طی دوسال ساخته و به آموزش و پرورش شهرستان چایپاره تحویل خواهند داد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: کلنگ ، ساخت ، مدرسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.