سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی حماس:

مقاومت فلسطین به حملات اسرائیل پاسخ خواهد داد/اشغالگران مرتکب اشتباه حمله زمینی نشوند

تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: "سامی ابوزهری" سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد تا زمانی که حملات اسرائیل به نوار غزه ادامه داشته باشد، مقاومت فلسطین به آن پاسخ خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، این شبکه لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: "سامی ابوزهری" سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد تا زمانی که حملات اسرائیل به نوار غزه ادامه داشته باشد، مقاومت فلسطین به آن پاسخ خواهد داد و این رژیم تاوان جرائمش را پس خواهد داد. 

ابوزهری افزود: اشغالگران نخواهند توانست اراده ما را در هم بشکنند. اسرائیل از قبل، طرحی را برای حمله به نوار غزه در نظر داشت و ما برای مقابله با حمله به هر وسیله‌ای متوسل خواهیم شد.

سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد گروه‌های مبارز فلسطینی امیدوارند اشغالگران مرتکب اشتباه حمله زمینی به نوار غزه شوند، زیرا به مقاومت فرصت خواهند داد تا عملیات ربودن نظامیان این رژیم را اجرا کند. 

ابوزهری گفت: گروه های مبارز فلسطینی امروز در نشست خود درباره پاسخ دادن به حملات اسرائیل گفتگو می کنند. آشتی فلسطینی ضروری است و ما همه این هزینه ها را برای رسیدن به این آشتی می پردازیم اما دولت کنونی به مسئولیت هایش عمل نکرده است. 

وی خاطر نشان کرد: نوار غزه اکنون در محاصره کامل قرار دارد و اوضاع این منطقه فاجعه آمیز است. سخنگوی حماس تاکید کرد ادامه سکوت کشورهای عربی در برابر حملات اسرائیل به ملت فلسطین پذیرفتی نیست.  جامعه عربی باید این رژیم را برای  متوقف کردن حملات زیر فشار قرار دهد.

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد پاسخ مقاومت به حملات اسرائیل تاکنون محدود بوده است. ابوزهری افزود: هدف دشمن از حملات کنونی ضربه زدن به جنبش حماس، آشتی ملی و سرنگونی دولت توافق ملی است. مسئله مهم در شرایط کنونی حفظ وحدت ملی است. موضع کنونی تشکیلات خودگردان در برابر آنچه در نوار غزه و کرانه باختری رخ می دهد، سست و ضعیف است. 

وی خاطر نشان کرد: توافق کامل و هماهنگی بی سابقه بین گروه های مبارز فلسطینی در مقابله با این تجاوز اشغالگران وجود دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.