سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزارت اطلاع رسانی در غزه:

اسرائيل تاوان سنگين حملاتش را خواهد پرداخت

معاون وزارت اطلاع رسانی در غزه تاکید کرد رژیم صهیونیستی برای حملات کنونی به نوار غزه تاوان سنگینی پس خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران "ایهاب الغصین" در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین، درباره موضع جنبش حماس در برابر حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه گفت: ما امروز شاهد تشدید تدریجی حملات اشغالگران به نوار غزه هستیم. هیچ مانعی برای جلوگیری از حملات مستمر اشغالگران وجود ندارد. ما شاهد بمباران خانواده ها، کودکان و زنان هستیم. حملات هوایی بی هدف به خانه های مسکونی نشانه سردرگمی اشغالگران است. 

الغصین افزود: مقاومت آماده است و به نقش خود در دفاع از ملت فلسطین عمل می‌کند. امت‌های عربی و اسلامی هم باید به مسئولیت خود عمل کنند و در برابر حملات اشغالگران صهیونیست از خود واکنش نشان دهند. ما متاسفانه شاهد موضع ضعیف کشورهای عربی و اسلامی در برابر حملات مستمر اسرائیل هستیم.

 این کشورها باید با صراحت حملات اسرائیل را محکوم کنند و این رژیم را برای توقف حملات زیر فشار قرار دهند. متاسفانه کشورهای عربی و اسلامی نه تنها در برابر حملات اسرائیل فقط تماشاچی هستند، بلکه حتی دیگر توجه و اهمیتی هم به این حملات نمی‌دهند.

 اما ما می‌دانیم که ملت‌های عربی و اسلامی به پا خواهند خواست. ملت‌های عربی و اسلامی باید برای محکوم کردن این حملات اشغالگران، تظاهرات کنند. ملت فلسطین در هر صورت پایدار است و هرگز تسلیم نخواهد شد و پرچم سفید بلند نخواهد کرد. 

این عضو برجسته جنبش حماس خاطر نشان کرد: تجربه گذشته نشان داده است که نمی توان به نقش سازمان‌های بین المللی امیدوار بود. محاصره نوار غزه از هشت سال پیش تاکنون در محاصره قرار دارد. مسئله فلسطین برای همه عربها، مسلمانان و آزادمردان جهان اهمیت دارد. مقاومت فلسطین حق دارد با همه تجهیزاتی که در اختیارش است از ملت فلسطین دفاع کند. 

وی گفت: مصر تاکنون تماس جدیدی با ما درباره برقراری آتش بس نداشته است. مصر باید نقش واقعی خود را ایفا کند. ملت فلسطین در برابر این حملات ساکت نخواهد نشست. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.