سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی تهران/

اميدواريم رزمندگان مقاومت انتقام آن مردم مظلوم را از دشمن بستاند

بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی تهران در محكومیت اقدامات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی ، بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی تهران در محكومیت اقدامات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله القاصم الجبارین

بار دیگر صهیونیست‌های جنایتكار و غاصب به جان مردم مظلوم و روزه دار فلسطین افتادند و با بهانه‌های ساختگی جوانان فلسطینی را به قتل می‌رسانند و پیكرشان را زنده زنده در آتش می‌سوزانند. آنگاه سران این رژیم به مظلوم نمایی می‌پردازند و اربابان آمریكایی‌شان هم كه مدام دم از حقوق بشر می‌زنند نتنها خفه شده‌اند بلكه از رژیم جعلی اسراییل حمایت می‌كنند. این سگ خون‌آشام منطقه، از غفلت مردم سوء استفاده كرده و وحشیانه مردم نوارغزه و سایر نقاط فلسطین را آماج حملات خود قرار داده است.

اما اسراییل حرام‌زاده و آمریكای مستكبر این را بدانند كه به پایان خط رسیده‌اند و دیر نیست آن زمان كه اسراییل از صحنه روزگار محو شود و نظام سرمایه‌داری آمریكا از هم بگسلد. دولت‌های عرب و مرتجع منطقه باید خجالت بكشند، چرا كه پول خود را به تكفیری‌هایی مثل داعش می‌دهند تا مسلمان كشی كنند و در سایه این جنگ‌ها، رژیم منحوس اسراییل فرصت حمله به مردم مظلوم فلسطین را پیدا می‌كند و آنها را هدف حمله قرار می‌دهد. ولی به فضل پروردگار رزمندگان مقاومت با ایستادگی خود، آسایش را از دشمن سلب كرده‌اند.

ما دانشجویان ضمن محكوم كردن حملات رژیم جعلی اسراییل، امیدواریم موشك‌های ایرانی-فلسطینی رزمندگان مقاومت انتقام آن مردم مظلوم را از دشمن بستاند. انشاالله روز قدس تمام مسلمانان جهان باردیگر به كمك مردم مظلوم فلسطین بشتابند تا در آینده نزدیك شاهد فروپاشی رژیم منحوس و جعلی اسراییل باشیم.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.