سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازاریابی قفلی باز شدنی در تولید "محصولات ارگانیک"

توسعه محصول ارگانیک نیازمند بازاریابی بهینه است تا با کاهش ورود دلالان به بازار از اتحادیه‌های بزرگ و برخی تعاونی‌های کوچک برای فروش محصول کمک گرفت .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران تقاضا برای مواد غذایی زیستی یا همان ارگانیک در سطح دنیا رو به افزایش است . در این میان میزان مصرف کشورهایی همچون  کانادا ، امریکای شمالی ، ژاپن و اروپا در بالاترین حد خود قرار دارد .  این رشد فزاینده علاوه بر  نوسان قیمت سبب افزایش تقاضا برای مصرف و افزایش تنوع شده است .
 
در حالی که صنعت زیستی حال گسترش است ، زیر ساخت‌های آن اعم از حمل و نقل ، عمده فروشی و توزیع در مراحل اولیّه شکل گیری است . از همه مهم تر توسعه محصول ارگانیک نیازمند بازاریابی بهینه است تا با کاهش ورود دلالان به بازار از اتحادیه‌های بزرگ و برخی تعاونی‌های کوچک برای فروش محصول کمک گرفت .

تولید غذا با کیفیت بالا و مقدار کافی ، حفظ و افزایش حاصلخیزی خاک در دراز مدت ، حفظ تنوع زیستی در  سیستم کشاورزی ، امکان کسب درامد پایدار برای کشاورزان از جمله سود شاخص از نوع اقتصادی در زمینهای کشاورزی پایدار است  .

محصولات ارگانیگ باید مطابق نیاز مصرف کننده وارد بازار شود تا با تنوع محصول تازگی آن حفظ و به دست مصرف کننده برسد .

با مدیریت محصولات ارگانیک می توان قطبهای تولید را شناسایی نمود و بر مبنای آن زمینه تولید را فراهم ، برای بازاریابی برنامه ریزی و با یک سیستم حمل و نقل صحیح کشاورزی ایرانی را متحول کرد .

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.