سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلفن هاي شهرستان‌های كهگيلويه و بويراحمد از فردا هم کد می‌شوند

تلفن‌هاي ثابت استان كهگيلويه و بويراحمد از فردا هم‌ كد شده و با هم كدسازي تلفنهاي ثابت اين استان، كدهاي بين شهري ۰۷۴۱، ۰۷۴۲، ۰۷۴۳، ۰۷۴۴ به ۰۷۴ تغيير مي‌كند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، طرح هم كدسازي در سطح شهرستانهاي بويراحمد، دنا، گچساران، باشت، كهگيلويه و بهمئي انجام شده و شماره مشتركين در اين شهرستانها از ۷ رقم به ۸ رقم تغيير مي‌كند.

براساس اين گزارش مشتركين تلفنهاي ثابت در شهرستانها و روستاهاي استان كهگيلويه و بويراحمد براي اطلاع از تغييرات و دريافت شماره جديد خود مي‌توانند تا قبل از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه (۱۸ تير) در محدوده استان با سامانه گوياي ۶۶۱۸ و در خارج از استان با شماره ۰۷۴۱۶۶۱۸ و بعد از ساعت ۲۲ در خارج از استان با شماره ۰۷۴۶۶۱۸ و در داخل استان با سامانه گوياي ۶۶۱۸ تماس بگيرند.

همچنين مشتركان مي‌توانند با مراجعه به سايت شركت مخابرات استان كهگيلويه و بويراحمد به نشاني www.tckb.ir و واردكردن شماره تلفن قديم، از شماره جديد خود مطلع شوند.

براساس اطلاعيه ستاد هم كدسازي تلفنهاي ثابت، مشتركان براي انعكاس پيشنهاد و همچنين اعلام شكايت در اين زمينه، مي‌توانند به پورتال اطلاع‌رساني سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي به آدرس www.cra.ir بخش ثبت و پاسخگوئي به شكايات مراجعه كنند.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: تلفن ، کد ، کهگیلویه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.