سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری از مسافران شرکت هواپیمایی ماهان +سند

بر اساس اطلاعیه ماهان، سودجویان به بهانه تشویق آژانس های مسافرتی یا مسافران ماهان اقدام به درخواست اطلاعات تماس مسافرین می کنند اما هدفشان کلاهبرداری بوده و این تماس ها با نیت اقدامات سوء صورت می گیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانمهمترین نکته در موفقیت کلاهبرداران، امکان دسترسی آنها به اطلاعات جامعه هدف است و به همین خاطر، طی سالهای اخیر اکثر هشدارهای مسئولان و نهادهای ذی ربط، تاکید بر این موضوع است که تا عدم حصول اطمینان از طرف مخاطب، هیچگونه اطلاعاتی به وی منتقل نکنید ولو اینکه به نظرتان این اطلاعات کم اهمیت باشد.

کلاهبرداران نیز در این میان تلاش می کنند با جلب اعتماد و استفاده از مشخصات و کدهایی که دارنده اطلاعات را گول می زند، کار خود را جلو ببرند؛ یک روز با ترفند داشتن مسئولیت دولتی و روز دیگر با ادعای برنده شدن در مسابقه و قرعه کشی.

حالا این ترفندها وارد دنیای مسافران و آژانس های هواپیمایی شده و کلاهبرداران سعی دارند از این طریق، عده ای را سرکیسه کنند. بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر شرکت هواپیمایی ماهان به دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سراسر کشور که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، از تماس های عده ای سودجو به نام این هواپیمایی با آژانس های طرف قرارداد خبر داده شده است.


بر اساس اطلاعیه ماهان، این سودجویان به بهانه تشویق آژانس های مسافرتی یا مسافران ماهان اقدام به درخواست اطلاعات تماس مسافرین می کنند اما هدفشان کلاهبرداری بوده و این تماس ها با نیت اقدامات سوء صورت می گیرد.

شرکت ماهان در پایان بخشنامه خود که به امضای حسین حسینی مدیر امور بین الملل و توسعه فروش این شرکت رسیده، از همه آژانس های مسافرتی خواسته است از در اختیار گذاشتن اطلاعات مسافران تحت هر عنوان به افراد متفرقه خودداری کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.