سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقارنسب: یکی از 2 تیم آلمان و برزیل قهرمان می‌شوند/ آرژانتین مرموز بازی می‌کند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: من فکر می‌کنم هر کدام از تیم‌های برزیل و آلمان که راهی فینال این رقابت‌های جام جهانی شوند قهرمان این دوره هم می‌شوند.

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی برزیل و آلمان یکی از بازی‌های خوب این دوره از جام جهانی است برزیل در این بازی 2 بازیکن تاثیرگذار خود را ندارد و همچنین این تیم فروغ همیشگی در دوره‌های قبل جام های جهانی را نیز ندارد اما از حمایت همه جانبه تماشاچیان برخوردار است.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: آلمان تیم سازمان یافته و فنی است در هر 5 بازی گذشته بسیار هوشمندانه و قدرتمند بازی کرد و خود را یک تیم کاملاً لایق برای فتح این جام معرفی کرده است.

وی افزود: آلمانی‌ها با برنامه و برزیلی‌ها پرهیجان و با انگیزه هستند، اسلحه برزیل در مقابل آلمان تماشاگران این تیم است از نظر فنی و کارشناسی آلمان برتری نسبی نسبت به برزیل دارد اما باید بازی را دید که چه نتیجه‌ای درآن رخ می‌دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد بازی هلند و آرژانتین تصریح کرد: آرژانتین مرموز بازی کرده و خیلی کم انرژی خود را در مقابل با تیم‌های دیگر صرف کرده است صد در صد توانایی خود را برای این مرحله گذاشته به خاطر آنکه با حداقل اختلاف بازی‌های خود را به پایان رسانده است و باید بهتر از بازی‌های قبل خود در این بازی باشد.

وی تاکید کرد: هلند از بازی اول مقابل اسپانیا با تمام وجود بازی کرده و یکی از تیم‌های موفق این دوره بوده و هواداران زیادی پیدا کرده است بازیکنان خوبی راهم دارد که سازماندهی دفاع حریفان را می‌تواند به هم بریزد، من فکر می کنم تیم آرژانتین به فینال راه پیدا کند.

ذوالفقارنسب در پایان خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم هر کدام از تیم‌های برزیل و آلمان که به فینال راه پیدا کنند در فینال این دوره هم موفق می‌شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.