سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو ائتلاف دولت قانون؛

جلسه آتی مجلس عراق روز 22 تیر برگزار می‌شود

منابع خبری عراق از برگزاری جلسه آتی مجلس این کشور در روز یکشنبه هفته آینده خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه السومریه: "عباس البیاتی" عضو ائتلاف دولت قانون اعلام کرد جلسه آتی مجلس عراق روز یکشنبه هفته آتی (22 تیر) برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ریاست مجلس نشست دوم مجلس را به روز یکشنبه هفته آینده به جای روز 12 اوت موکول کرده است، گفت: این اقدام بر اثر فشار رسانه‌ای و مردمی صورت گرفته است.
 

در همین حال پیش از این "مهدی حافظ" رئیس سِنی مجلس عراق از تصمیم خود برای موکول کردن جلسه بعدی مجلس به پس از عید فطر عقب نشست و اعلام کرد جلسه بعدی هفته آینده برگزار می شود.

روز گذشته در خبرها آمده بود توافق نداشتن گروههای سیاسی عراق بر سر نامزدهای تصدی سمت های کلیدی کشور سبب شد تا جلسه روز سه شنبه مجلس به پس از عید فطر موکول شود اما ساعاتی بعد مهدی حافظ با عقب نشینی ازاین تصمیم، اعلام کرد روز یکشنبه 13 ژوئیه زمان برگزاری نشست بعدی پارلمان خواهد بود.

 مهدی حافظ در گفتگو با تلویزیون رسمی عراق با بیان اینکه تصمیم جدید در بیانیه ای رسمی در روز سه شنبه(امروز) اعلام  خواهد شد این تصمیم را نتیجه مشورت با گروههای سیاسی مختلف عنوان کرد.

تاخیر نشست امروز پارلمان عراق بیانگر اختلاف نظر شدید گروه‌های سیاسی این کشور برای تعیین نامزدهای تصدی سمت های کلیدی کشور (نخست وزیری، ریاست جمهوری و ریاست پارلمان) است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، ائتلاف ، جلسه ، یکشنبه ، روز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.