سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

آماده همکاری در زمینه انرژی های خورشیدی با آذربایجان شرقی هستیم

سرپرست هیات تجاری و سرمایه‌گذاری استان هوبی چین و دبیرکل کمیته حزب کمونیست شهر سویجو با ابراز خرسندی از سفر به تبریز، آمادگی استان هوبی را برای گسترش همکاری‌ها با استان آذربایجان شرقی اعلام کرد و گفت:آماده همکاری در زمینه انرژی های خورشیدی با آذربایجان شرقی هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، لیو شاشائو مینگ در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که استان هوبی از استان‌های مهم چین است، افزود: این استان با 70 میلیون نفر جمعیت، در زمینه سدسازی، تولید فولاد، تولید انواع خودرو و تعداد دانشگاه‌ها از بزرگترین استان‌های چین است.

وی با اشاره به همکاری شرکت‌های خودروساز این استان با شرکت آمیکو، خاطرنشان کرد: هدف ما ارتقای کیفیت ماشین‌آلات تولیدی و صادرات آنها به کشورهای دیگر است و در این راستا علاقمند توسعه روابط با شرکت آمیکو و سایر شرکت‌های آذربایجان شرقی هستیم.

مینگ آمادگی استان هوبی را برای همکاری با استان آذربایجان شرقی در زمینه انرژی‌های

خورشیدی و آبی، ساخت خودروهای مخصوص، هتل و آپارتمان‌سازی و صنایع تبدیلی کشاورزی اعلام کرد و خواستار حمایت استاندار آذربایجان شرقی از بسط و توسعه این همکاری‌ها شد.

گفتنی است هیات تجاری و سرمایه‌گذاری چین که استاندار هوبی را در سفر به تهران همراهی می‌کردند، در سفری یک‌روزه به آذربایجان شرقی از قابلیت‌های اقتصادی، صنعتی و تجاری این استان از جمله منطقه آزاد ارس و تعدادی از واحدهای تولیدی بازدید کردند.

 
انتهای پیام/س
برچسب ها: انرژی ، خورشیدی ، همکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.