سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقیقت‌پور در تذکر شفاهی:

دولت سریعا تصمیمات اساسی خود را برای خروج از تورم اتخاذ کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برای عبور از شرایط رکود و تورم نیازمند تصمیم اساسی دولت هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل، سرعین و نمین در مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 17 تیرماه) قبل از تذکر شفاهی از برخورد وزیر اقتصاد و آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی به خاطر تعامل جدی که برای حل وام ازدواج جوانان صورت گرفت تشکر کرد و گفت: در شرایط حساس سیاسی قرار گرفته‌ایم و اوضاع در داخل عراق پیچیده است و لازم است که حساسیت لازم خود را داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: توقع ما این است که دوستان ما در عراق پشت سر مرجعیت وحدت را حفظ کنند و تا می‌توانند این بحران را حل نمایند.
 
حقیقت‌پور تاکید کرد: با توجه به اتفاقاتی که در سطح منطقه برایمان رخ داده و مذاکرات حساس هسته‌ای وجود دارد، نیازمند این هستیم که تمام مسائل کشور را با آرامش به جلو ببریم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: امیدواریم مجلس به عنوان رکن رکین نظام در تولید آرامش در سرزمین‌مان سهم بسزایی داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: در خصوص اوضاع اقتصادی کشور و برای عبور از شرایط رکود و تورم نیازمند تصمیم اساسی دولت هستیم، خواهشمندم که دولت سریعا تصمیمات اساسی خود را برای خروج از تورم بگیرد تا وضعیت اقتصادی کشور به حرکت درآید.
 
حقیقت‌پور افزود: در حوزه اقدامات عمرانی نیازمند توسعه عمرانی در سطح کشور هستیم، چرا که به لحاظ عمرانی نتوانستیم خدمات مناسبی را ارائه دهیم، ضمن اینکه سه میلیون نفر از کارگزاران ما در بخش عمران کشور مشغول به کارند.
 
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طرح احداث شبکه راه‌‌آهن اردبیل شروع شده اما متاسفانه پیشرفتش معادل 30 درصد بوده، امیدواریم وزارت راه توجه ویژه‌ای به این پروژه داشته باشد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، امنیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.