سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد

ضرورت ارتقاء اعتماد عمومی نسبت به دستگاه قضا

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اعتماد عمومی نسبت به دستگاه عدلیه باید ارتقاء یابد و مردم این دستگاه را یک پناهگاه محکم و مطمئن برای خود بدانند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "غلامحسین اسماعیلی" در دومین نشست شورای قضایی استان تهران، اظهارداشت: اعتماد عمومی نسبت به دستگاه عدلیه باید ارتقاء یابد و مردم این دستگاه را یک پناهگاه محکم و مطمئن برای خود بدانند.

وی یکی از فلسفه‌های مهم وجودی شورای قضایی استان‌ها را طرح مشکلات و انجام همفکری‌های لازم برای رفع این مشکلات عنوان کرد.

رئیس شورای قضایی استان تهران به محورهای مهم فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر ایشان با مسوولان عالی رتبه قوه قضاییه و توقعات معظم له اشاره و سپس متناسب با هر کدام از این محورها توضیحاتی ارائه کرد.

اسماعیلی با نقل حدیثی قدسی از رسول گرامی اسلام(ص) درخصوص روزه گفت: خداوند متعال فرمود که روزه سپر و سایه بان بنده مومن روزه دار در روز قیامت است و بوی بد دهان روزه دار نزد من از بوی مشک و عنبر خوشبوتر است؛ روزه دار دو شادمانی یکی زمان افطار هنگام آب نوشیدن دارد و دیگری هنگامی که مرا ملاقات می‌کند و من بواسطه روزه دار بودنش او را داخل بهشت می‌کنم.

بر اساس این گزارش؛ مطابق با دستورات کار تنظیمی، تعدادی از اعضاء شورای قضایی استان تهران مسایل مهم و اخبار حوزه کاری خود را مطرح کردند که پس از انجام بحث‌های کارشناسی، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.