سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد

اداره 500 مدرسه در سراسر کشور به روش بودجه عملیاتی

وزیر آموزش و پرورش گفت: مقرر شده برای نخستین بار در سراسر کشور 500 مدرسه به روش بودجه عملیاتی اداره شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی حسن فانی وزیر آموزش و پرورش در  جلسه علنی امروز شورای شهر با اعلام این خبر افزود: شورای شهرظرفیت‌های خوبی دارد که ما از آن بی اطلاع هستیم و در این خصوص شورا باید بگوید در چه زمینه‌هایی می ‌تواند به آموزش و پرورش کمک کند.


فانی اظهار داشت: در حوزه  فرهنگی اجتماعی هزینه های بسیاری در کشور صورت می‌گیرد ولی هیچ جا به اندازه آموزش و پروش اثربخشی بیش از صد در صدی را ندارد.


وزیر‌آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه کدام نهاد فرهنگی به اندازه آموزش و پرورش اقتدار دارد تصریح کرد: در سال 130 میلیون جلد کتاب چاپ می‌شود و 14 ماه طول می کشد تا یک دوره کتاب چاپ شود و به دست دانش آموزان برسد.


وی با درخواست از شورا ادامه داد: درخواست من از شورا این است که روی بودجه‌هایی که تصویب می‌کنند در اثر بخشی اعتبارات فرهنگی دقت کنند.


این فضا را در آموزش و پرورش بنده باز کرده‌ام و ممکن نیست دوباره تکرار شود.


وی با اشاره به اینکه قرار است تفاهم نامه‌ای در 15 رمضان با شهرداری تهران منعقد شود گفت: اگر کمیته مشترکی بین شورای شهر و آموزش و پرورش تعریف کنیم می توانیم در این تفاهم نامه از اختیارات شورا استفاده کنیم تا آموزش و پرورش هم وظایفش را بهتر انجام دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگی ، شورا ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.