سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد

کارت‌ هوشمند تا ۳ ماه آینده جایگزین دفترچه می شود / افزایش 50 درصدی بن خواروبار و مسکن مددجویان در سال جاری

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تا سه ماه آینده دفترچه‌های مراکز درمانی حذف و کارت هوشمند جایگزین آن می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری که امروز به مناسبت هفته سازمان تامین اجتماعی برگزار شد گفت : تا سه ماه آینده دفترچه‌ها از تامین اجتماعی حذف و کارت هوشمند جایگزین آن می شود و بیمه شده یک کارت سلامت خواهد داشت که کلیه اطلاعات درمانی ، نوع نسخه ، نوع آزمایش با هویت بیمه شده در این کارت ثبت می شود و دیگر نیاز به ارائه دفترچه وجود ندارد.


وی ادامه داد:هم اکنون 39 میلیون نفر  تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی  قرار دارند که از این تعداد 2 میلیون و 200 هزار نفر بیمه شدگان مستمری بگیر  هستند.

مدیر عامل تامین اجتماعی اظهار داشت: تدوین برنامه راهبردی سازمان، تدوین ساختار جدید سازمان و افتتاح موسسه پژوهش تامین اجتماعی از مهمترین برنامه‌های سال 93 سازمان تامین اجتماعی است.

نوربخش افزود: براساس بودجه سازمان تامین اجتماعی در سال 93 کار ساخت و ساز 26 مرکز درمان سرپایی و 3بیمارستان در لنگرود، دزفول و یزد آغاز و 5بیمارستان عسلویه، زابل، ایلام، بیرجند، کرمان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

نوربخش درخصوص بیمه زنان خانه‌دار اظهار داشت: امسال حدود 10میلیارد تومان کل منابع مالی زنان سرپرست خانوار است که قطعاً نیاز بیش از این است.

وی درباره پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی به مراکز طرف قرارداد اظهار داشت: تا پایان سال 92 تمامی مطالبات مراکز طرف قرارداد پرداخت و در حال حاضر مشغول پرداخت مطالبات طرف قرارداد در اردیبهشت ماه هستیم.

در ادامه نوربخش به برنامه‌های هفته اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این هفته که امسال به دلیل مقارن بودن با عید فطر از 19 تیرماه شروع می‌شود، سعی می‌کنیم در این یک هفته علی‌رغم مراسمات و بزرگداشت‌ها دغدغه‌ها و مشکلات سازمان را اطلاع‌رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بن خواروبار و مسکن مددجویان در سال جاری ۵۰ درصد افزایش داشته است، اما بن خاصی برای مستمری بگیران در هفته تأمین اجتماعی پیش بینی نشده است، گفت: تامین اجتماعی قصد خرید هما و ایران ایر را ندارد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: کارت ، تکمیل ، مشاغل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.