سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد:

دوستی : مدارس فرسوده شناسایی شود/ دبیر: آموزش و پرورش به دنبال درآمد پایدار برای این وزارتخانه باشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به بازید‌های منطقه‌ای که شورای شهر انجام داده است شناسایی مدارسی که جزو بافت فرسوده هستند ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و نهمین جلسه شورا که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد ، ضمن عرض خیر مقدم به وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه گفت: بدون شک انتخاب و انتصاب آقای فانی به عنوان وزیر آموزش و پرورش امیدی  در بین فرهنگیان بوجود آورد چرا که وی بیش از 45 سال است که خود معلم است و همه فرهنگیان او رامی‌شناسند.

وی در ادامه با اشاره به بازدیدهای منطقه‌ای شورای شهر گفت: بسیاری از مدارس تهران دارای بافت فرسوده هستند و در صورت بروز زلزله ای حتی با قدرت 5 ریشتر این مدارس مصون نخواهند بود.


دوستی در ادامه پیشنهاد داد: این مدارس در یک پروسه 3 تا 5 ساله شناسایی و بازسازی شود تا خطری متوجه دانش آموزان نباشد.


عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از آنجا که استانداران رئیس آموزش و پرورش استانهای خود هستند بهتر است شهرداران مناطق و روسای سازمانهای فرهنگی ما در مناطق جزو شورای آموزش و پرورش شوند تا به اهداف آموزش و پرورش برسند.


در ادامه این جلسه علیرضا دبیر عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران تذکر خود را با یک سوال مطرح  کرد که چرا درحالی که در تمام دنیا با گرفتن دیپلم افراد یک زبان دیگر در کنار آن یاد می گیرند در ایران چنین اتفاقی نمی‌افتد.


درحالی که یکی از علتهای توسعه در دنیا یادگیری زبان است.وی همچنین پیشنهاد داد در دروس مدارس درسی درمورد شورا برای دانش آموزان در نظر گرفته شود تا آنان با کارکردهای شورا آشنا شوند.


دبیر با اشاره به ساخت نمازخانه‌ در مدارس گفت: امسال نمازخانه هایی در مدارس ساختیم که به هنگام نماز ظهر دانش آموزان در آن به اقامه  نماز می پردازند و به هنگام نماز مغرب این نمازخانه در اختیار اهالی محل قرار می‌گیرد.


عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: آموزش و پرورش باید با تیم اقتصادی خود با وزارت اقتصاد وارد همکاری شود وبه دنبال درآمد پایدار برای این وزارتخانه باشد چرا که آموزش و پرورش برای همه ماست و ما نسبت به آن مسئولیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگیان ، اسلامی ، هیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.