سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سه ماه نخست 93 محقق شد؛

توليد بيش از يك ميليون تن محصولات صنايع معدني در منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس

يك ميليون و 40 هزار و 431 تن انواع محصولات صنايع معدني از جمله فولاد و آلومينيوم در سه ماهه نخست سال جاري در منطقه ويژه اقتصادي معدني و فلزي خليج فارس توليد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایمیدرو، مسعود هنديان مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي معدني و فلزي خليج فارس با اعلام اين خبر گفت: در فصل بهار امسال در مجموع 304 هزار و 391 تن اسلب و 688 هزار و 287 تن آهن اسفنجي در منطقه ويژه توليد شد كه از اين ميزان 40 هزار و 16 تن اسلب به خارج كشور صادر شده است.

وی افزود: در مدت ياد شده در مجموع 45 هزار و 418 تن آلومينيوم در منطقه ويژه توليد شد كه از اين ميزان 17 هزار و 846 تن آلومينيوم به خارج از كشور صادر شد.

وي ادامه داد: در سه ماه نخست امسال همچنين 2335 تن شمش روي در منطقه مذكور توليد شد كه از اين ميزان 1800 تن به خارج صادر شد.

هنديان اظهار داشت: همچنين توليد آب توسط سه كارخانه آب شيرين كن در منطقه ويژه در سه ماهه نخست سال جاري به يك ميليون و 700 هزار مترمكعب رسيد.

وي ادامه داد: همچنين كل تناژ تخليه مواد معدني در فصل بهار امسال در منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس با افزايش چشمگيري مواجه شد و به يك ميليون و 68 هزار و 702 تن رسيد ؛ در حالي كه در مدت مشابه سال قبل اين رقم برابر با 729 هزار و 587 تن بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، قیمت ، سایپا ، پراید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.