سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرمگاه: آلمان تیم منسجمی است/ ساختار دفاعی هلند مشکل دارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: آلمان تیم منسجم و تاکتیکی در این جام است و نشان داده که در تورمنت‌های سخت همیشه نتیجه می‌گیرد.

محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: آلمان تیم منسجمی و تاکتیکی بوده و نشان داده که در تورمنت‌های سخت همیشه نتیجه می‌گیرد و شرایط خوبی را در این جام دارد.

وی افزود: برزیل شرایط خوبی در این جام داشت اما 2 بازیکن تاثیرگذار خود را مقابل آلمان ندارد به جرات باید بگویم که نیمار یک سوم تیم برزیل بود و سیلوا جزو بازیکنان تاثیرگذار در خط دفاعی است، بازی سختی را برای برزیل پیش بینی می‌کنم مردم برزیل همیشه از این تیم قهرمانی می‌خواهند و باید ببینیم اسکولاری چه تدابیری برای این تیم دارد که جای خالی این بازیکنان را پر کند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص بازی هلند و آرژانتین که فردا شب برگزار می‌شود، بیان کرد: هلند نشان داده که تیم باثباتی است اما در ساختار دفاعی مشکل دارد هلند سه بازیکن تاثیرگذار روبن، فن پرسی، اشنایدر در فاز حمله دارد و می‌تواند ساختار دفاعی هر تیمی را بهم بریزد.

خرمگاه در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی این بازی خیلی سخت است اما بازی جذابی خواهد شد به خاطر اینکه هر دو تیم هجومی بازی می‌کنند اما آرژانتین می‌تواند از کمترین فرصت‌ها استفاده کند و شرایط بازی را به نفع خود به پایان برساند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.