سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود:

اولین دوره مسابقه نشریه دیواری با موضوع نوجوانان، جوانان و مساجد

همزمان با ماه مبارک رمضان، اولین دوره مسابقه نشریه دیواری با موضوع نوجوانان، جوانان و مساجد، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد، با اعلام این خبر، گفت: از جمله موضوعات پیشنهادی این مسابقه، نماز و مسجد، شرایط مسجد نمونه، نماز در احادیث، نماز در قرآن، تجلی نماز در اشعار شعرا، بیان خاطرات نماز، نماز و مسجد، نقاشی نماز، نماز در كلام بزرگان، عكس و معرفی كتاب، راهكارهای حضور فعال نوجوانان و جوانان در مسجد و معرفی امام جماعت مسجد می باشد.

حجت الاسلام محمد کریمی افزود: تهیه نشریات به صورت گروه های حداكثر پنج نفره و هماهنگی با امام جماعت مسجد در همه مراحل تنظیم نشریه، از شرایط این مسابقه می باشد و تمامی خواهران و برادران گروه سنی 10 تا 20 سال می توانند در این رقابت شرکت نمایند.

وی، مهلت ارسال آثار برای شرکت در این رقابت را پایان ماه مبارك رمضان اعلام کرد و گفت: به 15 نشریه برگزیده جوایز ارزنده ای اهداء می گردد.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه اندازه نشریات دیواری برای شرکت در مسابقه باید 100 در 70 سانتیمتر باشد، تأکید کرد: ذكر منابع مطالب و درج مشخصات کامل تهیه کنندگان در پایین نشریات، الزامی است.  

وی اضافه کرد: شركت كنندگان آثار خود را به ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری به نشانی شهركرد، انتهای بلوار آیت الله كاشانی ارسال کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، از علاقمندان خواست برای كسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز استان به نشانی اینترنتی http://shahrekord.namaz.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 3330030-0381 تماس حاصل نمایند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.