سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میهمانی "ماه خدا" در شبکه سحر برپا می شود

امام جمعه تگزاس و رئیس دانشگاه مجازی المصطفی در برنامه "ماه خدا" شبکه سحر برای مخاطبان انگلیسی زبان این شبکه از آموزه های اسلام و قرآن کریم در مورد روزه و روزه‌داری می گویند.

 به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه سحر؛"ماه خدا" عنوان برنامه ای ویژه ماه مبارک رمضان است که به تهیه کنندگی رضا فهیمی در 31 قسمت 25 دقیقه ای در مرکز اسلام اصیل قم تولید شده است.
 
فهیمی در مورد آیتم های این برنامه گفت: در بخش گفت و گوی مذهبی، مباحثی از جمله "فلسفه روزه داری"، "معنای واقعی روزه داری"، "فضیلت تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان"، "مفاهیم اجتماعی روزه داری"، "مفاهیم خانوادگی روزه داری" و "عفو و بخشش در ماه رمضان" با حضور مجری و کارشناس مذهبی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.
 
وی افزود: "دعای هر روز ماه مبارک رمضان با زیرنویس انگلیسی"، "گزارش آداب و رسوم کشورهای مختلف در ماه رمضان" و "تغذیه و سلامتی در روزه داری" از دیگر آیتم های برنامه "ماه خدا" است.
 
رضا فهیمی در مورد کارشناسان این برنامه نیز گفت: سید علی کارشناس بخش تغذیه در روزه داری است که طی ارتباط زنده تصویری با استودیو لندن به بیان نکات و اصول مهم تغذیه در ماه مبارک رمضان می پردازد. حجت الاسلام سکالش فر کارشناس مذهبی، حجت الاسلام دکتر محسن قنبری رئیس دانشگاه مجازی المصطفی و حجت الاسلام شمشاد حیدر امام جمعه تگزاس نیز کارشناسان بخش گفت و گوی مذهبی این برنامه هستند.
 
سمیرا رضوی اجرای برنامه "ماه خدا" را بر عهده دارد. علی کریمی کارگردان و سید محمدحسن شفیعی نیز نویسنده و ناظر محتوایی این برنامه هستند.

ماه خدا" در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 2:20 به وقت تهران از سیمای انگلیسی شبکه سحر پخش می شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: برنامه ، شبکه ، سحر ، مهمانی ، استودیو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.