سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رأی اکثریت به تعویق بازی هاست اما مرغ مرتضایی یک پا دارد

منصوری: اعضای هیئت رئیسه رأی دهند قدم ایشان روی چشم

کریم منصوری در پاسخ به صحبت های مرتضایی گفت: دانش کم مرتضایی در مورد امور مدیریتی فوتسال باعث این همه پرخاشگری شده است.

کریم منصوری مالک باشگاه شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: 18 سال است وارد مدیریت شده ام و این انتقادها را از سوی مرتضایی نمی پذیرم. آن زمان که فوتسال هنوز لیگ نداشت من حضور داشتم به آقای مرتضایی احترام می گذارم اما وی به جای اینکه چنین انتقاداتی را انجام دهد باید اطلاعات مدیریتی اش را افزایش دهد.

وی افزود: ما در این راه استخوان خرد کرده ایم و تمام ناملایمات را پشت سر گذاشته و سرد و گرم چشیده ایم ام این افراد 2 سال است که آمده اند و می خواهند این همه سال کار ما را زیر سؤال ببرند.

منصوری ادامه داد: وقتی 12 باشگاه رأی به تعویق مسابقات لیگ دادند نمی توانیم شرایط را به خاطر یک نفر و مخالفتش تغییر دهیم. این موضوع حتی دست رئیس کمیته فوتسال هم نیست و هیئت رئیسه است که تصمیم نهایی را می گیرد اما مرغ بعضی ها یک پا دارد!
عضو هیئت رئیسه فوتسال تصریح کرد: من نماینده کفاشیان در فوتسال هستم و در 6 سال گذشته علاوه به نماینده باشگاه ها مالک باشگاه نیز بوده ام. ما بر اساس قانون فوتسال پیش می رویم و ایشان باید اطلاعاتش را بیشتر کند تا به این مشکلات نخورد. ما بر اساس رَأی اکثریت نصمیم نهایی را اتخاذ کردیم.
وی در خصوص دلایل تعویق بازی های لیگ گفت: ما به 2 دلیل بازی ها را به تعویق انداختیم؛ یکی ماه مبارک رمضان که اکثر تیم ها نمی توانند در این ماه ریکاوری انجام دهند و دیگری حضور باشگاه دبیری تبریز در بازی های آسیایی است. گویا مرتضایی در ایران زندگی نمی کند که از این مسائل بی اطلاع است زیرا دبیری نمی توانست هیچ بازیکن قرضی را در اختیار داشته باشد. و به این 2 دلیل ما شرایط را با رأی اکثریت تغییر دادیم.

منصوری اظهار داشت: ما باید در یک کار گروهی به هم احترام بگذاریم و ایشان هم باید دست از لجاجت بردارد و برای دیگران حرمت قائل شود.

وی در خصوص حضور مرتضایی در هیئت رئیسه گفت: ما از حضور تمامی عزیزان استقبال می کنیم اگر اعضا به ایشان رأی دادند قدمش روی چشم!

انتهای پیام/

برچسب ها: منصوری ، فوتسال ، مالک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.