سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیم‌زاده: فصل نقل و انتقالات را موفق پشت سر گذاشتیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران از موفقیت این تیم در جذب بازیکن در فصل نقل وانتقالات ابراز رضایت کرد.

منصور ابراهیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: پیکان فصل مشکلی را در پیش خواهد داشت. دوری از مسابقات لیگ برتر در فصل گذشته و صعود مجدد به این رقابت‌ها در فصل جدید شرایطی را برای ما ایجاد کرده که باید در مسابقات این فصل با دقت و تمام توان در مسابقات حاضر شویم، بخصوص 6هفته آغازین لیگ برتر.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در لیست ما 7 جا برای جذب بازیکن لیگ برتری وجود داشت که با عملکرد خوب مسئولان باشگاه در جذب آنها موفق بودیم و از این بابت خوشحالم، اما نکته منفی در این خصوص این است که حضور 7 بازیکن جدید در یک تیم موجب بروز ضعف‌های تاکتیکی در بازی‌های نخست خواهد شد. تمام تلاش ما در ابتدا باید هماهنگ ساختن تیم از نظر تاکتیکی باشد، شما در تیم هر چقدر ستاره هم داشته باشید، اگر آنها با یکدیگر هماهنگ نباشند نتیجه خوبی نخواهیم گرفت، مثال این ادعا، بازی‌های جام جهانی برزیل است، اسپانیا،‌ ایتالیا، پرتغال و انگلستان با داشتن گران قیمت‌ترین بازیکنان فوتبال جهان موفق نبودند.

ابراهیم‌زاده در خصوص اردوی تدارکاتی پیکان در ترکیه گفت: ما فردا عازم کشور ترکیه می‌شویم، قرار است 2 بازی تدارکاتی در شهر استانبول انجام دهیم البته هنوز حریفان تدارکاتی ما مشخص نشده‌اند هدف از برپایی این اردو رسیدن به حد نهایت هماهنگی تیمی پیش از آغاز مسابقات فصل می‌باشد. قرار است این اردو را بدون بازیکنان غایب برگزار کنیم.

انتهای‌‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.