سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رقابتی‌کردن خودروسازی نیازمند استقلال شرکت‌های سرمایه‌گذار

عضو کمیسیون صنایع مجلس‌ با بیان اینکه رقابتی‌کردن خودروسازی نیازمند استقلال شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی و داخلی است، گفت: این سرمایه‌گذاری باید در خودروسازی داخلی صورت بگیرد نه در مونتاژ تا قطعه‌سازی رشد کرده و رقابت ایجاد شود.

"مجید منصوری" نماینده اصفهان و لنجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به راه‌اندازی قطب سوم خودروسازی در منطقه آزاد چابهار گفت: در صورتی‌که در حوزه صادرات، خودروساز داخلی حضور داشته باشد، قطعات این صنعت نیز باید بصورت داخلی تامین شود و در این صورت نیز محور تولید باید مرکز کشور باشد.   
 
وی با بیان اینکه بیش‌ترین خودروسازان ما در شهرهای اصفهان، تبریز و تهران مستقر هستند، تصریح کرد: با راه‌اندازی قطب خودروسازی در چابهار هزینه حمل قطعات خودرو بیشتر شده و همچنین قیمت تمام‌شده خودروها بالاتر خواهد رفت.  
 
عضو کمیسیون صنایع مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه رقابتی‌کردن خودروسازی نیازمند استقلال شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی و داخلی است، اضافه کرد: این سرمایه‌گذاری باید در خودروسازی داخلی صورت بگیرد نه در مونتاژ تا قطعه‌سازی رشد کرده و رقابت ایجاد شود.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه این رقابت، تنوع و کیفیت بیشتر را برای مشتری ایجاد می‌کند، خاطرنشان ساخت: در این راستا بقیه خودروسازان نیز به فکر توسعه محصولاتشان افتاده و تلاش می‌کنند تا در آینده خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.