سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هيات مديره سرخ باز هم آب می‌رود؟

سياسی هم به جمع دوستانش می‌پيوندد!

خريد راه آهن توسط استيلی و دوستانش بزرگترين ضربه را به پرسپوليس زد و هر روز در خصوص تغيير و تحولات هيات مديره خبر جديدی به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از جدايی قطعی حميد استيلی از هيات مديره پرسپوليس و حضور رسمی او در راه آهن، خبر از جدايی دکتر محمد زادمهر و پيوستن او به استيلی نيز به گوش می‌رسد. اما هنوز اين خبر قطعيت پيدا نکرده است که از گوشه و کنار خبر می‌رسد سياسی رييس هيات مديره قرمزها هم به زودی پيوستنش به راه آهن را علنی می‌کند و از پرسپوليس جدا می‌شود.
 
ظاهرا قرار بر اين بود که حميدرضا سياسی به صورت پنهانی در راه آهن فعاليت کند تا او و دوستانش بتوانند 2 تيم را در ليگ برتر هدايت کنند اما کنجکاوی خبرنگاران رفته رفته دردسرهایی را برایش به همراه خواهد داشت. به همين جهت شنيده می‌شود که او هم به زودی به صورت رسمی از جمع سرخ‌ها خداحافظی خواهد کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
بازنشسته دست بدهان قائمشهری
۱۰:۱۱ ۲۲ تير ۱۳۹۳
ازاده عزیز چیزی که شما در دایی به تکبر و غرور تشبیه میکنی اسمش اعتماد به نفس و خود باوریه اگه دنبال تکبری نگاهی به مایلی کهن بنداز خیال میکنه فقط اون دو رکعت نماز میخونه بقیه دنیا کافرن
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۷ تير ۱۳۹۳
فعلا که این پرسپولیس مادر مرده که صاحاب نداره هرکی که میخواد معروف بشه چند صباحی میادو بعدشم گور بابای هوادار ول میکنه و میره همینه که این تیم چند ساله نمیتونه قهرمان بشه چرا این تیم رو نمیدن دست خود هوادارها بعد ببینین چکارش میکنن؟
پیرمرد عاصی
۱۰:۴۸ ۱۷ تير ۱۳۹۳
عجب اشفته بازاریست دنیا این پسر خوب اردبیلی برای شما کجای این زمین سبز را تنگ کرده ؟ این همه لشگر کشی برای ناکام کردن اوست ؟ ادمی حیرت میکند از این عاشقان سینه چاک پرسپولیس حاضرند این باشگاه را ویران کنند فقط برای ناکام کردن علی اقایان چرا اصل ماجرا را نفهمیدید علی که گفت خدا اورا محکم بغل کرده کسی را که خدا بلند کند بشر نمیتواند زمین بزند
آزاده
۱۲:۲۴ ۱۸ تير ۱۳۹۳
علی آقا جای کسی رو تنگ نکرده ولی اگه یک خورده از اون تکبر و غرورش کم کنه موفق میشه ولی اگه بخواد خودشو عقل کل بدونه و همینجور با غرور کار کنه با مخ زمین میخوره؟
سهیل
۱۰:۰۰ ۱۷ تير ۱۳۹۳
لعنت خدا به کسانی که با احساسات میلیونها هوادار عاشق پرسپولیس اینطور ناجوانمردانه بازی می کنند و پرسپولیس عزیزمان را دستاویز و بازیچه امیال و آرزوهای شخصی خودشان قرار داده اند . جای افراد دلسوزی مثل سردار رویانیان ، علی پروین ، هدایتی و عابدینی در جمعه سرخپوشان پایتخت خالیست .
نوه حضرت ادم
۰۹:۵۰ ۱۷ تير ۱۳۹۳
پرسپولیس کم کم دست اصفهانی ها میافتد
وپیش کسوتان این باشگاه باید جایی نداشته باشند اما کور خوانده اند ومحاسبات انها اشتباه است امسال سال نتیجه نگرفتن پرسپولیس است ودایی باید تکلیف خودش را با این جماعت اصفهانی مشهور مشخص کند
البته به دلیل حجم بالای نظرات این نظر نوشته نخواهد شد مهم نیست خودتان که میخوانید به گوش گوش شکسته ها برسانید؟؟؟؟ این رسم پهلوانی نیست ؟؟؟
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۸ تير ۱۳۹۳
نوه حضرت آدمو اینقده حسود؟ تا شما تهرونی ها چشمتون در بیاد همین فصل قبل هم تیم علی دایی هم روی کاکل بازیکنایی مثل خلعتبری و صادقیان و مسلمان وجلال حسینی و بنگرو... که از تیمهای اصفهانی کش رفتین تونستین سوم بشین وگرنه تیمی که چند ساله تو لیگ خواب رتبه دهم رو هم نمیبینه چه به این حرفا که بخواد مردم محترم اصفهانو متهم کنه از اون مدیرهای با عرضه تهرونیتون هم خدا وکیل چیزی نگین که آبروی پرسپولیس و مدیریت رو با هم بردن