سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیلی: فدراسیون هندبال سرمایه سوزی می‌کند/ هندبال باید شخم بخورد و نیروهای لایق‌تر درو شوند

کارشناس هندبال گفت: در شرایطی که با حضور سرپرست هندبال انتظار این بود که مشکلات روبه بهبود برود اما شاهد بدتر شدن اوضاع هستیم.

هادی خلیلی کارشناس هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بعد از استعفا کوزه‌گری رئیس فدراسیون سابق هندبال و روی کار آمدن سرپرست جدید فدراسیون هیچ اتفاق مثبت و رو به رشدی در هندبال رخ نداده است. کارشناس هندبال و رؤسای هیئت هندبال استان ما درصدد این هستند که از وزارت ورزش و جوانان درخواست کنند که مجمع عمومی هندبال تشکیل شود و زودتر رئیس فدراسیون هندبال مشخص شود تا وضعیت هندبال از این دوران نابسامان خارج شود.

خلیلی در ادامه افزود: طبق روال قانونی انتخابات ریاست فدراسیون سرپرست موقت فدراسیون نمی‌تواند در انتخابات هندبال شرکت کند، در حالی که نصیری اذعان کرده بود به شرط حضور در انتخابات ریاست فدراسیون،‌ سرپرست این فدراسیون را قبول کرده‌ام. نصیری سرپرست فدراسیون هندبال از دوران روی کار آمدنش هیچ فعالیت مفیدی برای هندبال انجام نداده است. ضعف مدیریتی هندبال را به قهقرا می‌برد. کسانیکه در هندبال ما زحمت کشیده‌اند در حال حاضر هیچ جایگاهی در هندبال ندارد و در مقابل کسانی لایق که جایگاه در فدراسیون نیستند در این فدراسیون سمت دارند.

رئیس سابق کمیته استعدادیابی و آموزش هندبال گفت: در حال حاضر شاهد این هستیم که خیلی از ملی‌پوشان خوب و با تجربه کشورمان در اردوهای اخیر شرکت نکرده‌اند. فدراسیون به جای حل مسائل بر مشکلات دامن می‌زند و به جای استفاده از این ملی‌پوشان سرمایه‌سوزی می‌کند.

وی در پایان افزود: باید مدیری لایق و توانا رأس فدراسیون قرار گیرد و بتواند مشکلات عدیده هندبال را حل کند،‌ فدراسیون هندبال باید شخم بخورد و نیروهای لایق‌تر درو شوند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: خلیلی ، هندبال ، لایق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.