سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همیلتون: حرفی برای گفتن باقی نمانده، مقصر منم!

زمان‌گیری برای مرسدس فوق‌العاده پیش می‌رفت، اما به دلیل یک تاکتیک اشتباه این فرصت از دست رفت. همیلتون خود را در این زمینه مقصر می‌داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همیلتون که پیش‌بینی می‌شد بتواند رده اول در استارت را بدست آورد، در دور آخر خود تصمیم گرفت به پیت برگردد و بدین ترتیب موقعیت اصلی را برای بدست آوردن پول‌پوزیشن از دست داد. در ثانیه‌های آخر به خصوص سکتور آخر سیلورستون رفته رفته سریع‌تر می‌شد و رقبای همیلتون با استفاده از این موقعیت او را تا رده ششمی پایین آوردند.

همیلتون گفت:اشتباه از من بود. نتوانستیم در این مورد درست تصمیم بگیرم. اینجا طرفداران بسیاری از من حمایت می‌کنند و همین جا از آنها عذرخواهی می‌کنم.

نیکی لائودا در این‌باره عنوان کرد لوئیس در دور آخر کاملا بی میل رفتار کرد و در حالی بود که نیکو با تمام وجود تمایل به رقابت داشت.

او گفت: مرحله آخر بسیار سخت بود. با هر دو اتومبیل در رده‌های اول و دوم بودیم و باید تصمیم می‌گرفتیم یک بار دیگر حضور داشتن در پیست را امتحان کنیم یا خیر.

این تصمیم لوئیس بود، چون باور داشت سریع از دور قبل نمی‌تواند باشد به همین دلیل سرعت خود را کم کرد، اما نیکو قبول داشت که می‌تواند سریع‌تر باشد و این را هم ثابت کرد.

«این‌بار نیکو پول‌پوزیشن را در شرایط سختی بدست آورد که کار فوق‌العاده‌ای برای تیم بود.»
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.