سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دقیقی: به خاطر مارادونا شماره 10 را می‌پوشم

بازیکن تیم پیکان گفت: من از کودکی 2 تیم آرژانتین و هلند را دوست داشتم اما اولویت اصلی من آرژانتین است و به خاطر مارادونا در هر باشگاهی که بازی می‌کنم شماره 10 را می‌پوشم.

سعید دقیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تیم آلمان تیم کامل خود را در این جام نشان داده است. ساختار دفاع و حمله این تیم بسیار قوی است و باید بگویم قوی‌ترین تیم این جام به حساب می‌آید به نظر من مولر بهترین بازیکن آلمان است اما خب من هیچ وقت آلمان را دوست نداشتم از کودکی طرفدار آرژانتین بودم.

بازیکن تیم پیکان افزود: برزیل با شرایط میزبانی داوری و تماشاگران توانسته تا این مرحله جام صعود کند نیمار یکی از اصلی‌ترین بازیکنان این تیم بود که مصدوم شد و اگر حمایت تماشاگران برزیلی نبود این تیم زودتر از این جام خداحافظی می‌کرد.

وی در مورد بازی هلند و آرژانتین تصریح کرد: من از کودکی این 2 تیم را دوست داشتم اما اولویت اصلی من آرژانتین هست به خاطر ستاره پیشینش مارادونا و هم اکنون هم مسی یکی از بهترین بازیکنان در تیم آرژانتین بازی می‌کند از بچگی تا کنون در هر باشگاهی که بازی می کنم شماره 10 را می‌پوشم.

بازیکن پیکان در مورد تیم هلند گفت: هلند بازی بسته‌ای را به نمایش می‌گذارد و با بازیکنان سرعتی که درخط حمله دارد تیم خطرناکی در این جام نشان داده است.

دقیقی در پایان درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف تیم تراکتور این بود که جامی را کسب کند و من هم گلهایی که برای این تیم به ثمر رساندم توانستم خوشحالی را به مردم تبریز هدیه کنم اما با توجه به شرایطی که داشتم و می‌خواستم نزدیک خانواده‌ام باشم و با توجه به اینکه پیشنهادهای جدی از طرف نفت تهران، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان داشتم در نهایت تصمیم گرفتم در پیکان به فعالیت فوتبالی‌ام ادامه دهم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مارادونا ، بازیکن ، مولر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۷ تير ۱۳۹۳
توهمیشه گلی کاش میماندی تراکتور
سامان
۰۸:۱۵ ۱۷ تير ۱۳۹۳
توکجا مارادونا کجا
نیازی
۰۸:۱۳ ۱۷ تير ۱۳۹۳
منم عاشق مارادونا هستم
محمود
۱۸:۴۵ ۱۶ تير ۱۳۹۳
باباتودیگه کی هستی