سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

راه‌اندازی بزرگ ترین واحد دامداری استان اردبیل در خلخال

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگ ترین واحد دامداری در خلخال با سرمایه گذاری که توسط سازمان اتکا انجام می شود تکمیل و راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری بنه خلخال افزود: با سفر اخیر مسئولان سازمان اتکا قرار شد علاوه بر راه اندازی این واحد دامداری، مجموعه فراورده های باغی نیز در منطقه کوثر با ظرفیت متناسب با تولیدات محصولات باغی این شهرستان راه اندازی شود تا از این طریق باغداران منطقه در تولید بیشتر همت کرده و جلوی هدررفت تولید محصولات باغی آنها گرفته شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت دامداری شیری بیش از 2 هزار و 500 راس و اشتغالزایی 520 نفر است، گفت: قرار شده است صنایع وابسته به حوزه لبنیات نیز در این شهرستان راه اندازی شود تا فرصت خوب اشتغالزایی در این بخش نیز برای بیکاران منطقه فراهم آید.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت برخورداری این سرمایه گذاران از تسهیلات ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی بیان کرد: در نشستی که در روزهای آینده با مسئولان این صندوق در تهران داریم سعیمان بر این است تا از محل این صندوق با نرخ سود پایین و حتی تک رقمی تسهیلات مورد نیاز برای صاحبان واحدهای تولیدی به ویژه این کارخانه قرار گیرد.

جعفری بنه خلخال تصریح کرد: با توجه به استعداد خلخال در تولید علوفه دامی و شیر با ایجاد این دامداری و کارخانه لبنیات زنجیره تولید شیر و لبنیات سازمان اتکا در این شهرستان تکمیل می شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: اردبیل ، واحد ، دامداری ، خلخال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.