سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

توسعه فوتبال استان منوط به جذب بنگاه‌های اقتصادی است

رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفتکارشناسان لیگ دسته یک فوتبال خواستار تجهیز ورزشگاه تختی و علی‌دایی اردبیل برای برگزاری بازی‌های لیگ دسته یک شده‌اند و نواقص این ورزشگاه‌ها به‌زودی حل می‌شود

صمد نوتاش امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: باید با جذب بخش خصوصی و ایجاد صنعت مادر در استان وضعیت فوتبال استان را پویا کرد، بیش از 29 بازیکن در رده‌های سنی مختلف از استان در لیگ‌ برتر و دسته یک فوتبال بازی می‌کنند که اکثر آنها ملی پوش هستند. تعامل ورزش و جوانان با هیأت فوتبال روند رو به رشدی را کرفته و با حضور ایوب بهتاج در سمت مدیرکلی این سازمان این تعامل دوچندان شده است. رشد و توسعه فوتبال هدف دو نهاد است، نگاه ورزش استان به فوتبال توسعه محور و مثبت است، پیشرفت فوتبال استان حمایت مادی ورزش و جوانان را نیازمند است.

رئیس هيأت فوتبال استان گفت: کمیته استعدادیابی هیأت فوتبال استان از بین 50 بانوی فوتبالیست 12 نفر را بعد از تست انتخاب کرد و این بازیکنان در رده‌های سنی به تیم ملی دعوت شده‌اند، فوتبال بانوان رشد قابل توجهی داشته و سه ملی پوش را تاکنون معرفی کرده است. فستیوال فوتبال در رده‌های سنی 10، 11 و 12 سال با حضور پنج هزار بازیکن برگزار می‌شود که نیازمند حمایت مالی مسئولان ورزش است؛ مدیریت برگزاری تمام مسابقات فوتبال به عهده هیأت فوتبال است. از اردوهای تیم‌های لیگ برتری در اردبیل باید در راستای توسعه فوتبال استان استفاده کرد.

وی افزود: خانواده قبل از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس فوتبال از هیأت فوتبال و ورزش و جوانان استعلام کنند چون برخی از مدارس مجوز قانونی ندارند، با صعود تیم شهرداری اردبیل به تیم لیگ دسته یک، اردبیل جزو 18 تیم برخوردار از سهمیه تیم در کشور شد. کارشناسان لیگ دسته یک فوتبال کشور خواستار تجهیز ورزشگاه تختی و علی دایی اردبیل برای برگزاری بازی‌های لیگ دسته یک شده‌اند و نواقص این ورزشگاه‌ها به زودی حل می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، توسعه ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.