سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باغستانی:ورزشکاران ID ایرانی قابلیت پدیده شدن در مسابقات جهانی را دارند

رئیس انجمن ورزش برای افراد با هوش میانه، از برگزاری چهارمین دوره رقابت های جهانی درکشور اکوادور خبر داد.

گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عباس باغستانی گفت: این مسابقات مهر ماه سال 94 در رشته های بسکتبال، فوتسال، دوومیدانی، شنا، تنیس روی میز، تنیس، قایقرانی و تکواندو نمایشی برگزار می شود.

باغستانی خاطر نشان کرد: با توجه به حضور خوبی که در رقابت های دور گذشته داشتیم و منجر به کسب عنوان قهرمانی جهان در رشته فوتسال و نیز کسب نشان های مختلف در رشته دوومیدانی شد، در نظر داریم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، استعدادیابی و نیز تلاش برای ثبت نام ورزشکاران بیشتر در وب سایت جهانی، حضور خوبی در این مسابقات داشته باشیم .

رئیس انجمن ورزش برای افراد باهوش میانه افزود: ورزشکاران کشور ما دارای این پتانسیل هستند که پدیده مسابقات باشند و باید در این زمینه سرمایه گذاری خوبی انجام داد.

وی تصریح کرد: برای توسعه ورزش این قشر، تنها حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک کافی نیست و می بایست وزارت ورزش، فدراسیون های مختلف ورزشی، آموزش و پرورش استثنایی، بهزیستی و نیز انجمن های مردم نهاد وارد عمل شده و  در زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی، استعداد یابی و اردوهای تیم ملی با ما همکاری کنند.

باغستانی در ادامه گفت: برای توسعه ورزش این قشر، کار فرهنگی نیز به موازت سایر اقدامات باید انجام شود و در این زمینه نیازمند حمایت اصحاب رسانه، هنرمندان و قهرمانان ورزشی هستیم که می توانند به عنوان عضو افتخاری انجمن در راستای فرهنگ سازی با ما همکاری کنند.

وی در پایان افزود: امیدواریم با حضوری شایسته در این مسابقات، افتخارات زیادی برای کشور عزیزمان و جامعه ورزش به ارمغان بیاوریم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.