سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

20 مرداد آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره امام رضا(ع)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی، هنری رضوی در این استان را 20 مردادماه امسال عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ علی گهرسودی با بیان این مطلب گفت: این جشنواره برای هفتمین سال متولی 9 شهریور در مرکز این استان برگزار می شود.
وی موضوع های جشنواره امسال را سفرنامه و خاطره نویسی امام رضا(ع)، شاهچراغ، حضرت معصومه (س) و سایر امامزادگان کشور عنوان کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: 40 اثر تاکنون از استان های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
گهرسودی ضمن دعوت از علاقه مندان سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره تاکید کرد: هشت برگزیده اصلی این جشنواره 9 شهریور همزمان با «دهه کرامت» در مرکز استان مورد تجلیل قرار می گیرند.
وی اضافه کرد: برگزیده نخست نیز به جشنواره ملی رضوی که همزمان با میلاد امام رضا(ع) در خراسان رضوی برگزار می شود، اعزام خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی و گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار (ع) در جامعه عنوان کرد.
جشنواره ملی فرهنگی، هنری امام رضا(ع) همه ساله با موضوع های مختلف در طول دهه کرامت در استان های مختلف کشور برگزار می شود./س
 
 
 
 
 
برچسب ها: ارسال ، اثر ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.