سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین و تکمیل استراتژی صنعتی کشور در دستور کار وزارت صنایع و معادن

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان تهران از پیگیری وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور تدوین و تکمیل استراتژی صنعتی کشور خبر داد.

یداله صادقی، رئیس ادارۀ صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به پیگیری وزارت صنایع و معادن به منظور تکمیل و تدوین استراتژی صنعتی کشور اظهار داشت: طرح مذکور در دولت گذشته نیز در دستور کار قرار گرفت و مطالعات و بررسی‌هایی نیز در این خصوص عملیاتی شد که کامل نبود.


وی در ادامه افزود: در همین راستا، اتمام و تکمیل استراتژی فوق با همیاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئولین ذیربط از سوی معاونت برنامه ریزی وزارتخانۀ مورد اشاره، در دستور کار قرار گرفته تا با بهره گیری از سوابق موجود ودیدگاه‌های مجلس و دولت محقق شود.


وی در پایان در تشریح دستور کارهای مجموعۀ تحت مدیریتی خویش در سطح استان تهران خاطرنشان کرد: تدوین و تنظیم نقشۀ راه نوسازی و بازسازی خطوط واحدهای صنعتی، راه اندازی و تکمیل طرح‌های صنعتی و هماهنگی به منظور تامین منابع مالی و سرمایۀ در گردش مورد نیاز صنایع مستقر درسطح استان تهران از عمده‌ترین اولویت‌های ادارۀ صنعت، معدن و تجارت استان تهران محسوب می‌شود که با جدیت آن را دنبال می‌نماییم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: دولت ، سوابق ، تشریح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.