سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد/

یزد به دلیل مهاجرپذیری بودن شرایط ویژه‌ای دارد

استاندار یزد گفت: مهاجرپذیر بودن استان یزد همچنین عبور جاده ترانزیت مواد مخدر از این استان، شرایط استان یزد را ویژه کرده به همین دلیل نیاز به نگاه و توجه ویژه به این استان در حوزه انتظامی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

 

سید محمد میرمحمدی، اظهار داشت: کسانی که در جامعه نظم را بر نمی‌تابند، ابتدا خود ضرر می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هرجا ترکیب جمعیتی به هم بخورد، مشکلاتی به وجود خواهد آمد، بیان کرد: استان یزد که به دارالعباده و دارالعلم شهرت یافته است، اکنون یکی از شهرها و استان‌های مهاجرپذیر است و این امر فعالیت پلیس را دو چندان کرده است.

استاندار یزد ادامه داد: حضور افراد غیرمجاز خارجی، جاده ترانزیت مواد مخدر و مرکزیت استان یزد و همسایگی با استان‌های دارای مرز مشترک با کشورهای شرقی سبب شده تا یزد دارای شرایط ویژه‌ای باشد به همین دلیل توجه به استان یزد باید ویژه باشد.

وی عنوان کرد: همه این شرایط سبب شده تا تلاش نیروی انتظامی در استان یزد نیز بیشتر از برخی استان‌ها باشد اما همه این تلاش‌ها ملموس نیست و شاید بسیاری از افراد جامعه متوجه آن نباشند.

میرمحمدی با تاکید بر توجه ویژه مردم و لزوم مشارکت و همکاری آنها در طرح‌های پلیس بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در استان یزد محیطی آرام و امن داشته باشیم، همکاری و همراهی مردم با پلیس ضروری است./س

برچسب ها: مهاجر ، پذیر ، یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.