سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرینات تیم‌های‌ملی فوتبال پایه پرنشاط پیگیری می‌شود

اردوهای تدارکاتی تیم‌های ملی پایه در کمپ تیم‌های ملی به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا وبازی‌های اینچئون در حال برگزاری است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  اردوی تیم ملی امید پس از انجام تمرینات و برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل صبای قم روز گذشته به پایان رسید و ملی پوشان پس از استراحتی کوتاه از 21 تیر ماه به مدت سه روز در کمپ تیم های ملی زیر نظر نلو وینگادا تمرینات خود را از سر می گیرند. این تیم روز 28 تیر ماه به اردن سفر می کند تا علاوه بر تمرینات ویژه بازی دوستانه با تیم ملی امید این کشور نیز داشته باشد.

گفتنی است؛ اردوی تدارکاتی تیم ملی زیر19 سال  به سرمربیگری علی دوستی مهر در آکادمی ملی فوتبال درحال پیگیری است. این تیم خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا میانمار آماده می کند. ملی پوشان جوان پس از برگزاری دیدارهای داخلی ، روز 19 تیر ماه تهران را به مقصد ترکیه ترک می کنند تا پس از چند بازی دوستانه با تیم ملی جوانان این کشور، به ایران باز گردند.

لازم به ذکر است، تمرینات تیم ملی نوجوانان نیز از 14 تیر ماه آغاز شده و به گفته کادر فنی، ملی پوشان فعالیت‌های تکنیکی و تاکتیکی خود را در 6 مرحله تا پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیایی تایلند پیگیری می کنند.

همچنین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زیر 14 سال که خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی همدان آماده می کند، از 18 تیر ماه در تهران آغاز می شود.
 
انتهای پیام/

 

برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، ایران ، پایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.