سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن گلریزان کمک به ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار برگزار شد

طبیب و بیمارستان یکی از پایه‌ها و تکیه گاه های شهر محسوب می شود

امام جمعه موقت تهران گفت: سلامتی و بهداشت یکی از پایه‌های جامعه به شمار میرود و پیرو فرمایش امام صادق ( ع)شهری که طبیبی و بیمارستان ندارد تکیه گاهی ندارد و در طوفانها گلهای چنین جامعه‌ای پرپر می شوند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم جشن گلریزان کمک به ساخت بیمارستان امام خمینی (ره ) شهریار که با حضور جمعی از مسئولین استانی ، منطقه ای و شهرستانی و خیرین حاضر در این مناطق در سالن شباهنگ شهریار برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معنویت و اخلاق ، حاکمیت عادل و با تقوا و بهداشت و سلامتی سه رکن و سه پایه اساسی جامعه محسوب می شود که درصورت اخلال و نارسایی در این سه مولفه اساسی جامعه با سستی و چالشهایی جدی روبرو خواهد شد.

وی در ادامه و در تشریح این سه مؤلفه اساسی عنوان کرد: جامعه ای که دین ندارد به جامعه‌ای جنگلی و حیوانی مبدل می شود و معنویت وامنیت اخلاقی جاری و ساری در جامعه با وجود فقیه عالم و صاحب تقوا حاصل می شود و در کنار آن حاکمیت عادل ، امین و جامع تشکیل دهنده پایه‌های اصلی جامعه به شمار می رود.

وی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر دو مؤلفه فوق سلامتی و بهداشت درجامعه تکمیل کننده تکیه گاه‌های جامعه هستند و پیرو فرمایش امام صادق ( ع) شهری که فاقد طبیب و بیمارستان است بدون تکیه گاه است و در مقابل طوفانهای روزگار گلهایش پژمرده و پرپر خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود: حضور خیرین در چنین مراسمی با هدف همیاری و کمک به احداث و تکمیل بیمارستان شهریار که با نام امام خمینی (ره) مزین شده از یک سو مؤید معنویت ، اخلاق و احساس مسئولیت در نزد مومنان ا ین شهر و از سوی دیگر کمک و مشارکت در ساخت پروژه‌ای است که تأمین کننده سلامت، بهداشت و درمان بیماران و شهروندان نیازمند و متقاضی خدمات درمانی است که چنین امر خطیری آبروی شهر و دنیا ، ذخیره آخرت و کمک به همنوعان و رفع گرفتاری از مومنان را در بر می گیرد.

در ادامه این مراسم همت اله هادی زاده فرماندار شهریار و حسین گروسی نماینده مردم شهریار ، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی با برشمردن مشکلات موجود در این شهرستان ( شهریار) بر نقش سازنده اتخاذ تدابیر،‌ تمهیدات هوشمندانه و اعمال برنامه ریزی‌های اصولی در کنار همیاری خیرین توانمند و همگرایی مسئولین در رفع و دفع نارسایی های موجود دراین منطقه تاکید نمودند.

گفتنی است در پایان این مراسم خیرین ، مسئولین و مدیران حاضر در این مراسم با اهدا و اعطای مبالغ بسیاری مشارکت و آمادگی خود را در تسریع و تکمیل بهره برداری از این پروژه درمانی یکصد تختخوابی که بیست سال است به صورت نیمه تمام باقی مانده اعلام نمودند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اساسی ، رکن ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.