سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

3 وقف جدید در شهرستان شوط به ثبت رسید

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط گفت: طی سه ماه نخست امسال سه وقف جدید در شهرستان شوط به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، اسماعیل اسکندرزاده گفت: در دین مبین اسلام سنت‌های حسنه بسیاری وجود دارد که یکی از این سنت‌ها سنت حسنه وقف است که پدیده وقف درست در مقابل فقر قرار دارد و فلسفه وجودی وقف فقرزدایی در جامعه است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 21 فقره وقف در شهرستان شوط به ثبت رسیده که در این راستا شهرستان رتبه نخست را در استان کسب کرده است، ادامه داد: سه ماه نخست امسال سه وقف جدید در شهرستان شوط به ثبت رسیده است.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط با بیان اینکه امسال سهمیه شهرستان شوط در طرح تربیت حافظان قرآن کریم 232 نفر بود، تصریح کرد: شهرستان شوط جزو شهرستان‌هایی بوده که سهمیه مورد نظر به صورت 100 درصدی در آن تحقق یافته است.

اسماعیل اسکندرزاده عنوان کرد: برخی از کلاس‌های آموزشی طرح تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده و برخی بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری در ماه مبارک رمضان در شهرستان شوط اعلام کرد: عصر امروز محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در مسجد جامع شهرستان شوط برگزار می‌شود.

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط در پایان خاطرنشان کرد: امسال 2 پروژه عمرانی مهم در راستای بازسازی موقوفات در دست اجرا بوده که اقدامات مورد نظر در این خصوص انجام می‌شود/س
برچسب ها: وقف ، امور ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.