سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله خبرنگار بی بی سی و ضد انقلابها به امیر تتلوی پشیمان از گذشته

من قصد پناهندگی به آمریکا و انگلیس را ندارم،می دانم که آنها از ما بهتر نیستند و بهشت اینجاست و همه آنهایی هم که رفتند اکنون پشیمان هستند

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، یک خواننده زیر زمینی پس از آنکه با اظهار ندامت از عملکرد اشتباه خود در گذشته ، در صفحه فیس بوکش  مناسبات غلط غربی را تقبیح کرد مورد حمله کارمند بی بی سی و ضد انقلابها قرار گرفت.

خواننده ای زیر زمینی با نام مستعار امیر تتلو پس از آنکه نوشت  دیگر حاضر نیست پناهندگی کشورهایی چون امریکا و انگلیس را بپذیرد و ایران را بهشت زندکی می داند با حمله رسانه ای افرادی چون علی همدانی خبرنگار بی بی سی و امیر فرشاد ابراهیمی ضد انقلاب فراری مواجه شده است.

تتلو در پیامی که در فیس بوک نوشته ضمن عذر خواهی از مردم و رهبر انقلاب اعلام داشته است که متوجه اشتباهاتش در گذشته شده و قصد دارد آن را جبران کند.

وی در یکی از کامنت هایش در صفحه شخصی اش نوشته است: «من قصد پناهندگی به آمریکا و انگلیس را ندارم،می دانم که آنها از ما بهتر نیستند و بهشت اینجاست و همه آنهایی هم که رفتند اکنون پشیمان هستند.» تتلو در یکی دیگر از کامنت های فیس بوک  ای نیز می نویسد: «عذرخواهی که چیزی نیست من حاضرم دست همه ایرانیا رو هر چی که هستن ببوسم اما زیر دست چهارتا خارجی واسه یکم به ظاهر آزادی نرم!!! من ترجیح می دهم در کشور خودم جواب پس بدهم تا اینکه صدتا داستان بسازند برای یک کی ویزا !!! من عاشق اینجا هستم ...».

با این حال  رسانه های ضد انقلاب  برای تخریب این حرکت وی اقدام به انتشار مقاله و کاریکاتور علیه او کرده اند،  این خواننده زیر زمینی نیز در پاسخ به ضد انقلابها در آخرین کامنت فیس بوک خود نوشت: « من واسه تتلیتیا همه کار میکنم چشمتون دراد،اینجا تو مملکتم می مونم همه چیز هم قبول دارم و با هیچ چیزم هم مشکل ندارم. بخوام برم اونور منت خارجیا و عرب ها رو بکشم واسه اقامت خوب میمونم تو کشورم منت هموطنامو میکشم واسه مجوز! شمایی که اینجا زیر کامنت فحش میدین حسودین و گرنه من دارم کار درستو می کنم.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
تقی
۱۱:۰۱ ۱۶ تير ۱۳۹۳
امیر جون عاشقتم........
رضا
۰۹:۲۷ ۱۶ تير ۱۳۹۳
آفرین بهش