سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

آمریکا نقطه اصلی محور تروریست بین المللی است

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت :آمریکا به عنوان پرچمدار استکبار جهانی نقطه اصلی محور تروریست بین المللی است .

حجت الاسلام و المسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در موردسیاست های استکبار جهانی در خاورمیانه گفت : استکبار جهانی یک رمانی طولانی بدون نقطه پایان برای برچیدن اسلام در جهان با قلم های مختلفی با جوهره توطئه به نگارش دراورده است .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : گروهک های داعش و تروریستی که در کشور های اسلامی با متشنج کردن این کشورها می خواهند جوحاکم بر خاورمیانه را در دنیا نا امن جلوه دهند محصلین دانشگاه استکبار جهانی می باشند و نقش ابزاری در تحقق اهداف استکباری دشمنان ایفا می کنند .

حجت الاسلام و المسلمین توسلی با تاکید بر گسترش دامنه تروریست ها در جهان ، آمریکا و همپیمانانش را نقطه اصلی محور فعالیت های تروریستی در دنیا دانست و اضافه کرد : کشتار مسلمانان جهان در خاورمیانه و حمله به مقدسات اسلامی با هدف تفرقه افکنی بین شیعه و سنی انجام می شود .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن وحدت کلمه بین مسلمانان جهان را در مسیر بیداری اسلامی عاملی مهم در خنثی سازی اهداف شوم استکبار جهانی در منطقه برشمرد و اظهار داشت : اتحاد شیعه و سنی با آگاهی از ساختار توطئه های استکبار جهانی در پیکره دین مبین اسلام ، نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.