سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

برخورد با عوامل ساخت و سازهای غیر مجاز در دماوند صورت گیرد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: تاکنون ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان مدیریت و مهار شده و امیدواریم این روند تا برخورد با عوامل ساخت و سازهای غیر مجاز ادامه داشته باشد.

ناصر محمودی ‌فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شهرداری‌ و دهیاری‌‌ ها، نظارت جدی بر ساخت‌ و سازهای غیر مجاز در این شهرستان خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین در روستا، بزرگ ‌ترین کار دهیاری‌ ها مدیریت، رسیدگی به امور و ارائه خدمات به اهالی روستاست.

محمودی‌ فرد با اشاره به واحد‌های مستقر در شهرداری‌ افزود: خدمات شهری، فضای سبز، ساخت‌ و سازها، صدور جواز و... از جمله واحد‌هایی هستند که در شهرداری‌ ها به شهروندان خدمات‌ رسانی و فعالیت می‌ کنند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: توجه به امور فرهنگی و هنری شهرها نیز از دیگر وظایف شهرداری‌ ها در راستای تحقق شعار سال است.

وی با بیان اینکه بعضی از بخش‌ها به ‌طور شبانه‌ روزی کار می‌ کنند، تصریح کرد: با توجه به امکانات محدودی که در بعضی از دهیاری‌ ها به لحاظ اعتباری و بودجه وجود دارد، دهیاری و شوراها‌ وظایف خود را به درستی انجام می‌ دهند.

محمودی ‌فرد ضمن تقدیر از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان دماوند افزود: وظیفه داریم تا نسبت به کار کسانی که در این راستا خدمات ‌رسانی می ‌کنند، ارزش‌ گذاری کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: شهرداری‌ ها و دهیاری ‌‌ها نظارت جدی بر ساخت‌ و سازهای غیر مجاز دارند؛ مسئولان در این زمینه چه داخل و چه خارج از حریم‌ شهرها وظیفه دارند تا نسبت به این موضوع مدیریت داشته باشند/س.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.