سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

کاهش ذخایر آب زیر زمینی تهدیدی جدی در پردیس است

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن گفت : کاهش ذخایر آب زیر زمینی در شهرستان پردیس به ویژه برای بخش کشاورزی در این منطقه تهدیدی جدی تلقی می شود .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت کم آبی در شهرستان پردیس گفت :شهرستان پردیس در فصول گرم و سرد سال از مناطق بحران خیز پایتخت در زمینه های آب و گاز محسوب می شود و ساکنین این منطقه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند .

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : افزایش جمعیت در برابر کمبود امکانات و ضعف در زیرساخت ها متناسب با رشد جمعیت کمبود ها و ضعف هایی را در این منطقه بوجود آورده است که به یک معضلی ماندگار تبدیل شده است .

حجت الاسلام والمسلمین توسلی با اشاره به موضوع کم آبی در شهرستان پردیس و تبدیل آن به یک تهدیدی جدی برای حوزه کشاوری اضافه کرد : رفع معضل کم آبی در پردیس با وجود کاهش ذخایر آب زیر زمینی با وجود سد لتیان به عنوان یک منبع مناسب برای تامین آب منطقه ، با وجود مصوبه ای در راستای برداشت هزار لیتر بر ثانیه از آب سد لتیان درست مدیریت نشده است.

امام جمعه شهرهای پردیس و رودهن در خاتمه اظهار داشت : سیستم فاضلاب شهرستان نیز با ضعف های بی شماری مواجه است و رفع آن با سیاست احداث تصفیه خانه های متعدد در شهرستان امکان پذیر خواهد بود ./س


برچسب ها: آب ، پردیس ، سد لتیان ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.