سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدرنژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

واریز 140هزار تومان بابت هزینه چمدان به حساب زائران تا پایان هفته جاری

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از واریز مبلغ 140هزار تومان بابت کمک هزینه آن از محل صرفه جویی های هزینه سفر حج ، تا پایان هفته جاری به حساب زائران خبر داد.

ناصر خدرنژاد معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اعلام این خبر گفت: به منظور  نظارت بیشتر بر کیفیت چمدان های تهیه شده برای زائران حج سالجاری، در کمیته حج تصمیم بر آن شد که دو عدد چمدان متحدالشکل و یک ساک کوچک با نظارت سازمان حج و زیارت  برای زائران حج تمتع سالجاری تهیه شود.

وی افزود: تولید انبوه و تمرکز در تهیه چمدان حجاج علاوه بر رفع مشکلات حمل آن توسط شرکت های هواپیمایی، کاهش هزینه ، افزایش کیفیت و حفظ حقوق زائران را در پی خواهد داشت.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیات ادامه داد: زائران حج تمتع سالجاری با پرداخت هزینه به کاروان نسبت به تهیه دو عدد چمدان و یک عدد ساک دستی اقدام می کنند اما مبلغ 140 هزار تومان از محل صرفه جویی در هزینه های حج تمتع امسال بابت هزینه چمدان حجاج تا پایان هفته جاری به حساب زائران واریز خواهد شد.

گفتنی است برای هریک از زائران حج تمتع سالجاری یک حساب کوتاه مدت در بانک ملی افتتاح شده که هزینه های واریزی همانند هزینه فوق الذکر به آن حساب واریز می شود و زائران گرامی با مراجعه به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور و ارائه کارت ملی می توانند نسبت به برداشت وجوه مورد نظر اقدام نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: واریز ، چمدان ، جاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.