سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

فراهم‌‎سازی شرایط ازدواج آسان برای بیماران کلیوی در ارومیه

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان‌غربی گفت: شرایط برای ازدواج آسان و به‌ هنگام برای بیماران کلیوی در ارومیه و حومه فراهم می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسن اشتری ظهر امروز در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با کانون ازدواج آسان ارومیه، اظهار داشت: با مساعدت این دو مجموعه و به پشتوانه خیران، جوانان را به سمت ازدواج سوق می‌دهیم.

وی به آغاز همکاری با شعبه ارومیه کانون ازدواج آسان جوانان کشور اشاره کرد و گفت: بیماران زیادی زیرپوشش این مجموعه هستند، که خودشان یا فرزندان آن‌ها در سن تشکیل خانواده قرار گرفته‌اند.

اشتری با اشاره به مکاتبه با سایر مجموعه‌های خیریه برای بسترسازی جهت امر ازدواج، بیان داشت: خدمات تعریف شده در این زمینه به جوانان ساکن در ارومیه و حومه ارائه می‌شود.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند، با پرداخت فقط 880 هزار تومان نسبت به برپایی مراسم عقد و عروسی، تامین ملزومات آن از جمله ماشین عروس، لباس عروس، کارت دعوت و ... مبادرت کنند.

اشتری تامین جهیزیه را خدمت جدید این انجمن با مشارکت کانون فوق عنوان کرد و اظهار داشت: جوانان می‌توانند در ازای پرداخت دو میلیون و نهصد هزار تومان اقلام اساسی زندگی را دریافت کنند.

وی گفت: در صورت خرید این لوازم از بازار آزاد حداقل باید 100 میلیون ریال هزینه کنند.

اشتری گفت: علاقمندان برای استفاده از خدمات این مجموعه، با ارائه معرفی‌نامه انجمن بیماران کلیوی، از تخفیف 15 درصدی خدمات بهره‌مند می‌شوند.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در راستای تسهیل امر ازدواج، این مجموعه نسبت به پرداخت وام ازدواج اقدام می‌کند، بیان داشت: این طرح جدید بوده، از دو ماه گذشته اجرای آن را آغاز کرده‌ایم.

وی متذکر شد: انجمن حمایت از بیماران کلیوی موسسه غیرانتفاعی و خیریه محسوب می‌شود، که اعتبارات موردنیاز برای برنامه‌های مختلف به پشتوانه مردم نیکوکار استان تامین می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، ازدواج ، بیماری ، کلیوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.