سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

همزمان با شبهای قدر اجرا می شود: آیین کوچه‌ گردانان عاشق در خراسان رضوی

آیین کوچه گردانان عاشق برای پانزدهمین سال متوالی به منظور غذارسانی به خانواده‌های محروم در شبهای قدر همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی اجرايي مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ آیین کوچه‌ گردان عاشق یکی از طرح‌های جمعیت امداد دانشجویی امام علي(ع) است كه با سرلوحه قرار دادن وصیّت حضرت علی(ع) که "خدا را درباره، یتیمان مبادا گاه سیر و گاه گرسنه بمانند" در تلاش هستند تا سیره عملی آن حضرت را در جامعه پیاده کنند.

این طرح دارای تیم‌های شناسایی، تیم تبلیغات و جذب مشارکت‌ها، تیم تهیه مایحتاج و تیم اجرای مراسم است که در ماه مبارک رمضان و با توزیع 5 هزار کیسه موادغذایی برگزار می‌شود.

در این طرح خانواده‌هایی که به دلیل عدم توانایی در تهیه مایحتاج غذایی خود دچار سوء تغذیه کودکان هستند، جزء لیست خانواده‌های درجه یک دسته‌ بندی شده و زیرپوشش کمک‌های غذایی جمعیت قرار می‌گیرند.

اعضای جمعیت امام علی(ع) با آغاز ماه رمضان از طریق فعالیت‌های مختلف تبلیغاتی و اطلاع‌ رسانی بین مردم تلاش كردند تا کیسه‌های حاوی مایحتاج غذایی یک ماهه خانواده‌های نیازمند را تهیه و آماده كنند تا با مشارکت تمام علاقمندان پس از اذان مغرب بین این خانواده‌ها توزیع شود، اين کیسه‌ها شامل برنج، روغن، گوشت، لوبیا، عدس، قند، شکر، خرما، مرغ، پنیر، ماکارونی، چای و تن ماهی، سویا می باشد.

انتهای پیام//

برچسب ها: شب ، قدر ، غذا ، خانواده ، محروم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.