سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

مشکل کم آبی استان باید با برنامه ریزی صحیح مدیریت شود

وضعیت آبهای زیر زمینی استان زنجان وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و سطح آب سد تهم با 25 درصد وسطح سفره های زیرزمینی با 20 درصد کاهش مواجه هستند و باید مشکل کم آبی استان با برنامه ریزی صحیح مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت : با توجه به نامناسب بودن بارندگی ها ذخیره آب سدهای استان زنجان کاهش یافته است

پور نصرت با اشاره به اینکه برنامه ی کوتاه مدت برای تامین آب استفاده از چاهها است افزود : احداث سد مشمپا جزو برنامه های بلند مدت است و با احداث این سد حجم بالایی از آب سالم به زنجان منتقل می شود .

وی آمار مصرف آب شرب به ازای هر نفر در شبانه روز را در استان زنجان 240 لیتر اعلام کرد و یادآور شد : با توجه به وضعیت جغرافیایی موجود باید هم استانی ها در مصرف آب صرفه جویی کنند .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب اضافه کرد : مردم باید اجازه ندهند آب به صورت غیرقابل کنترل مصرف شود .

پور نصرت به شاخص های مهم کلر زنی برای مقابله با آلودگی اشاره و خاطر نشان کرد : با توجه به آزمایشات صورت گرفته 8/99 درصد نمونه آب استان زنجان مطلوب است ./س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.