سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

دمای هوای همدان افزایش می‌یابد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی همدان گفت: از امروز تا سه رو آینده دمای هوای همدان افزایش خواهد یافت و روند صعودی فصلی خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،نادر پیرتاج در تشریح وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: طی 48 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهرها همراه با افزایش ابر، احتمال رگبار ضعیف و رعد و برق و در بعضی ساعات با افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حداکثر دمای شهر همدان در 24 ساعت گذشته به 33 درجه سانتیگراد و حداقل دما به 14 درجه سانتیگراد رسید، افزود: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته نهاوند با 34 درجه سانتیگراد و خنک‌ترین نقطه استان نیز اسدآباد با 11 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان با تأکید بر اینکه در 48 ساعت آینده گرد و غبار در استان وجود نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: به دلیل ایجاد سیستم بارشی در شمال، دمای هوای استان کاهش یافت، اما از امروز تا سه روز آینده مجدداً استان با افزایش دما روبه‌رو می‌شود.

وی تصریح کرد: در روزهای آتی روند رشد فصلی دمای هوای همدان از سر گرفته خواهد شد و دمای هوای همدان به 35 تا 36 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/م
برچسب ها: همدان ، رعد وبرق ، نهاوند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.