سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبح امروز

حادثه‌ای مرگبار در دانشگاه شیراز/دانشجویان آسیب ندیدند

دانشگاه شیراز اعلام کرد متوفیان حادثه سقوط جرثقیل در دانشگاه شیراز راننده و کارگر این جرثقیل بوده اند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، دانشگاه شیراز اعلام کرد که صبح امروز یکشنبه در اثر واژگوني يك دستگاه جرثقيل 50 تني در پرديس ارم دانشگاه شيراز ، راننده جرثقيل و يك كارگر شركت ساختماني جان باختند.
 
اگرچه اين جرثقيل به ايستگاه اتوبوس دانشجويان برخورد كرد ، ولي به هيچكدام از دانشجويان و كاركنان دانشگاه شيراز آسيبي وارد نشد.
 
به گفته شاهدان عيني اين حادثه بر اثر اشكال در سيستم ترمز جرثقيل رخ داده ولي سرگرد صادق سليمي كارشناس راهنمايي و رانندگي حاضر در صحنه اظهار داشته که علت اصلي حادثه در دست بررسي است.
 
كريم اميري سرتيم گروه آتش نشاني و خدمات ايمني هم گفت: همزمان با وقوع حادثه، بيش از 20 نفر از امدادگران اين سازمان با تجهيزات لازم در محل حضور يافتند و به خدمت رساني پرداختند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حادثه ، مرگبار ، حوادث ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حمیدرضا میرکیانی
۰۸:۲۳ ۱۷ تير ۱۳۹۳
وقتی دکل جرثقیل در حال عملیات اجرائ است روی جکهایش مستقر است و ربطی به سیستم ترمز ندارد. احتمالاٌ زمین زیر جک ها سست بوده و این تنها بدلیل بی توجهی مهندس ناظر و کارشناسان حاضر در صحنه بوده و اگر کارشناسان مسئول در صحنه حضور نداشته اند ایشان مقصر اصلی این حادثه هستند. ضمناٌ اینکه در خبر درج شده به هیچ دانشجوئی آسیب نرسیده یعنی چه مگر راننده و شاگردش انسان نبودند.
آقا
۱۵:۲۳ ۱۵ تير ۱۳۹۳
تا کی باید تاوان عدم توجه به نکات ایمنی را هزینه نمود؟