سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان /

احداث شهرک صنعتی چین در ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: : با توجه به اینکه قرار است شهرک صنعتی چین در ایران احداث شود، تقاضا داریم با مسئولان وزارتخانه رایزنی‎هایی صورت گیرد تا شاهد احداث این شهرک در شهرستان چابهار با توجه به ظرفیت‎های خوبی که وجود دارد، باشیم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.،هادی اکبری به مناسبت دهه تولید ملی و روز اصناف ضمن اشاره به انتخابات اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و نحوه برگزاری آن افزود: در سال گذشته و سه ماه اول سال چهار اتحادیه انتخابات‌شان برگزار شد و همچنین در خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور نیز انتخابات اتاق اصناف شهرستان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با وجود تحریمها و رکود در سطح کشور، صنعتگران و معدنکاران شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتند و تولیدکنندگانی که در این شرایط دست از فعالیت و تولید برنداشتند شایسته تقدیر و سپاس هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار با اشاره به مشکلات تولیدگران، حضور آن‌ها را ایثارگری دانست و تاکید کرد: عمده مشکلات واحدهای تولیدی ما سرمایه در گردش است که در هنگام دریافت تسهیلات از بانکها، اسناد واحد تولیدی را به عنوان سند قبول ندارند.

  انتهای پیام //س


برچسب ها: شهرک صتعتی ، چین ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.