سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهرابی: تکواندوی تهران نیاز به تغییرات دارد

رئیس هیئت تکواند‌وی استان تهران معتقد است، برای پیشرفت باید تغییر کنیم در غیر این صورت جا می‌مانیم!

جمشید سهر‌ابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره انتخاب این هیئت به عنوان بهترین هیئت استان عنوان کرد: به خاطر همدلی و وفا حتی که در بین  اعضای هیئت تکواندوی استان تهران وجود دارد توانستیم برای نهمین سال پیاپی عنوان بهترین هیئت ورزشی استان تهران را کسب کنیم چون همه اهالی تکواندوی استان همکاری خوبی دارند.
 
 وی در مورد برگزاری مسابقات بین‌المللی پایتخت‌های جهان افزود: فکر می‌کنم این مسابقات دیگر برگزار نمی‌شود و لغو شده است هیئت تهران نیز در مجموع در یک دوره آن که در مسکو برگزار شد شرکت کرده است.
 
 سهرابی در خصوص روی سکو نرفتن تیم‌های خردسالان دختر و پسر تهران در رقابت‌های کشوری و افت این تیم‌ها تصریح کرد: به هر حال مسابقات قرعه خوب و بد دارد به نظر می‌رسد شهرستان‌ها فعالیت خوبی در تکواندو دارند که موجب خوشحالی ما نیز شده و از اینکه کل کشور فعال شده‌اند ما هم افتخار می‌کنیم در مجموع استان تهران همیشه در بخش خردسالان ضعف شده اما در رده‌های دیگر سنی این طور نیست.
 
وی ادامه داد: در جلسه‌ای عملکرد تکواندو کاران زن و مرد را بررسی کرده‌ایم و با بازنگری حتما تغییراتی خواهیم داشت با توجه به فعالیت و عملکرد در استان بزرگ تهران تغییرات در این استان لازم است در غیراین صورت، پیشرفت نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.