سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازار "سبزی" در آرامش است / کاهش قیمت "میوه‌های لوکس"

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه در ماه رمضان امسال با افزایش قیمت سبزی روبرو نخواهیم بود، گفت: قیمت میوه‌های لوکس در این ماه با کاهش می یابد.

سید حسین مهاجران، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان برگزاری مجالس کمتر انجام می‌شود و استقبال مردم از این نوع میوه ها کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به افزایش 100 تا 150 تومانی قیمت هر کیلو هندوانه اضافه کرد: به دلیل افزایش مصرف هندوانه در ماه رمضان قیمت آن با افزایش جزئی همراه بوده است.

مهاجران ادامه داد: با توجه به اینکه امسال کاشت و برداشت هندوانه به میزان فراوان انجام شده و این محصول از شهرهای ورامین، سبزوار، همدان، شیراز، اراک و ... به بازار عرضه می‌شود، ما به هیچ عنوان با افزایش قیمت آن مواجه نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه هر سال در دهه اول ماه رمضان ما با افزایش قیمت سبزی مواجه بودیم، افزود: خوشبختانه امسال هیچ تغییری در این زمینه به وجود نیامده است.

مهاجران در مورد قیمت انبه و اناناس پس از آزاد شدن واردات این نوع میوه‌ها نیز گفت: قیمت هر کیلو انبه ( بدون دخالت دلالان در بازار آن) 5000 تومان است.  

وی ادامه داد: قیمت هر کارتون آناناس 6 تایی نیز از حدود 150 هزار تومان بین 90 تا 115 هزار تومان رسیده است.  

مهاجران تاکید کرد:‌ با توجه به آزاد شدن واردات این دو میوه باید منتظر کاهش بیشتر قیمت آنها به ویژه در خصوص انبه باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.